וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוטל בן זאב - יקירת פסטיבל ויוה לאירוויזיון

עינב שיף

29.4.2010 / 16:19

מחברת השירים "עולה עולה" ו"אמן" תזכה לאות מיוחד מטעם פסטיבל חובבי האירוויזיון, שייערך בחודש מאי. "האירוויזיון מפתח את המוזיקה הישראלית", אומרת בן זאב

פסטיבל ויוה לאירוויזיון, אירוע החגיגות השנתי לתחרות השירים האירופאית יעניק השנה אות הוקרה מיוחד לחמוטל בן זאב, שהשתתפה פעמיים בתחרות עם השירים "עולה עולה" ו"אמן" שכתבה ליזהר כהן וליאורה בהתאמה.

לכבוד האירוע, יבצעו בוגרי "כוכב נולד" אלחי רפואה וחנה גור משיריה של היוצרת, שתגיע לאירוע בניהולו האמנותי של אלי ניסמן. "אני נרגשת ,מודה ומעריכה את כל מי שהחליט להעניק לי את האות המכובד הזה", אמרה בן זאב. "התחרות חביבה עליי במיוחד והשנה בדיוק 25 שנה להשתתפות הראשונה שלי באירוויזיון עם 'עולה עולה'. המסגרת הזו תורמת ליצירה חדשה ומפתחת את המוזיקה הישראלית והניסיונות של ישראל ליטול חלק בתחרות תמיד מעוררות התענינות והתרגשות בארץ. אנשים אוהבים את זה ,אחרי הכל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. בן זאב עם אלי ניסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו מברכים את חמוטל בן זאב על בחירתה השנה לקבלת אות ההוקרה המסורתי של ויוה לאירוויזיון", אמר ניסמן. "אנחנו מאחלים לה עוד שנים רבות של פעילות יצירתית לפחות כמו עד כה". אירועי ויוה לאירוויזיון יתקיימו בין ה-20 ל-29 במאי ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully