וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באטמן" יחזור לאולמות ב-20 ביולי 2012

1.5.2010 / 9:28

אולפני וורנר קבעו תאריך הפצה לסרט, השלישי בסדרה בבימויו של כריסטופר נולאן, שינסה לשחזר את ההצלחה העצומה של "האביר האפל". השאלה הגדולה: האם הוא יהיה בתלת-ממד?

לפרק הבא בסדרת "באטמן" עדיין אין שם, תסריט ושחקנים, אבל כבר יש לו תאריך הפצה: אמש הכריזו אולפני וורנר כי הסרט, השביעי בסדרה והשלישי בבימויו של כריסטופר נולאן, יגיע לאקרנים ב-20 ביולי 2012. לפיכך, הוא יתמודד על תואר המלך הקופתי של הקיץ מול כמה להיטים פוטנציאליים אחרים, ובראשם "סטארק טרק 2" (שיופץ ב-29 ביוני אותה שנה) ו"ספיידרמן 4" (3 ביולי).

על פניו, תנאי הפתיחה של "באטמן" החדש במירוץ הזה טובים מאוד, שכן הפרק הקודם בסדרה, "האביר האפל", הוא הלהיט החמישי המצליח בכל הזמנים, עם הכנסות של 1.1 מיליארד דולר. הסרט הקודם עשה זאת ללא עזרתן של הקרנות תלת-ממדיות, והשאלה הגדולה עתה היא אם גם פרק זה יוצג בדו-ממד בלבד, וזאת אף שוורנר הכריזו כי מעתה והלאה כל סרט גדול של האולפן יצריך משקפיים מיוחדים כדי לצפות בו.

מה שלא יהיה, גם את הפרק החדש יביים כריסטופר נולאן. סרטו האחרון של נולאן, "Inception", מותחן בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, צפוי להגיע לאולמות באמצע יולי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully