וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: פתיחה רצחנית ל"סיוט ברחוב אלם"

2.5.2010 / 16:30

העיבוד המחודש של סרט האימה כבש את הפסגה עם הכנסות של 32 מיליון דולר. לעומת זאת, ברנדן פרייז'ר התרסק עם הקומדיה הטרייה שלו, "פראי ועצבני"

מה שעורר צמרמורת בשנות השמונים מצליח להפחיד גם בתחילת העשור הנוכחי. וכך, בשנה שעברה השכיל הרימייק של "יום שישי ה-13" להבהיל דור חדש של נערים ולשבור קופות. בסוף השבוע האחרון הלך בעקבותיו העיבוד המחודש של "סיוט ברחוב אלם" וכבש את הפסגה עם הכנסות של 32 מיליון דולר. אלה אינם מספרים חסרי תקדים יחסית לזוועתון מפומפם היטב, אבל פרדי קרוגר עמד היטב בציפיות הגבוהות שהיו ממנו, מה שלהיטים פוטנציאליים מעטים עשו בעת האחרונה.

כך, לדוגמה, הסרט השני שהצטרף השבוע לשוק, הקומדיה לכל המשפחה "פראי ועצבני" ("Furry Vengeance"), התרסק במקום החמישי עם הכנסות של 6.5 מיליון דולרים בלבד. הכישלון של המוצר הטרי אינו מפתיע, שכן הביקורות נגדו היו קטלניות במיוחד, מסע השיווק שלו גרם לו להיראות כמו חלטורה מיושנת והכוכב שלו, ברנדן פרייז'ר, כבר היה שותף בעבר לכמה קטסטרופות כלכליות, ובראשן "לב של דיו" ו"לוני טונס: חוזרים לאקשן".

גם שני הסרטים שרשמו ספתח מאכזב בסוף השבוע הקודם לא הצליחו להתרומם: "תוכנית הגיבוי", הקומדיה הרומנטית של ג'ניפר לופז, צנחה למקום החמישי עם הכנסות של 7.2 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 23 מיליון דולר. מצבו של סרט הפעולה הלוזרי "The Losers" גרוע עוד יותר, והוא הידרדר עד למקום השביעי עם הכנסות של שישה מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 18 מיליון דולר.

כולם בדייט עם הדרקון

מעל הכישלונות הטריים יחסית ניצבים הצלחות מתמשכות. את הסגנות תופס "הדרקון הראשון שלי" (ובאנגלית: "How To Train Your Dragon"), שלאור הפופולריות האדירה שלו יזכה גם לסרט המשך, שמפיציו בארץ ייאלצו להחליט אם לקרוא לו "הדרקון השני שלי" או "הדרקון הראשון שלי 2". בסוף השבוע האחרון, השישי להפצתו, הכניס סרט האנימציה 10.8 מיליון דולרים, והכנסותיו הכלליות עומדות על 192.3 מיליון דולר, מה שאומר כי בקרוב הם יעקפו את רף ה-200 מיליון דולרים הנחשק.

גם "דייט לילי", שיגיע לאולמות בישראל ביום חמישי הקרוב, ממשיך למשוך קהל בשבוע הרביעי להפצתו, והוא ניצב במקום השלישי עם הכנסות של 7.6 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 73.6 מיליון דולרים.

במקום השביעי אנו פוגשים את "התנגשות הטיטאנים", שהישגיו הקופתיים מחקו את זכר הזלזול התקשורתי בו וסידרו לו המשכון. בסוף השבוע האחרון גרף הסרט 5.6 מיליון דולרים, והכנסותיו הכלליות עומדות על 154 מיליון דולר.

לעומת זאת, "קיק אס" מגיע לשלהי המירוץ הקופתי שלו עם הכנסות של 4.4 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון, מה שמציב אותו במקום השמיני עם הכנסות מאכזבות של 42.1 מיליון דולר. את העשירייה סוגרים הקומדיה "Death at a Funeral", עם הכנסות של ארבעה מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 34.7 מיליון דולר, וסרט הטבע "Oceans", עם הכנסות של 2.6 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 13.5 מיליון דולר.

מי שמחפש בטבלה את "איירון מן 2", שהגיע בסוף השבוע האחרון לאולמות בישראל, יופתע לגלות כי הוא יראה אור אקרנים בארצות הברית רק מיום חמישי הקרוב. בינתיים, הוא גרף ב-53 המדינות שבהן הופץ לא פחות מ-100 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully