וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: Archive מגיעים לישראל

עינב שיף

3.5.2010 / 11:19

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, להקת האוונגרד האנגלית תגיע לשתי הופעות ראשונות בישראל ב-28 וב-29 ביולי

להקת Archive תגיע לישראל לשתי הופעות בסוף חודש יולי. הפקת המופע, חברת Alive Productions, הודיעה רשמית כי הלהקה תופיע ב-28 ביולי במועדון התיאטרון וב-29 ביולי במועדון הזאפה בתל אביב, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. מחיר הכרטיס לכל אחד מהמופעים עומד על 220 שקלים.

Archive הם להקת רוק-אוונגרד שנוסדה על ידי דריוס קילר ודני גריפית' בלונדון בשנת 1994 ומאז הוציאה 8 אלבומים, הראשון שבהם הוא "Londinium" שעורר עניין רב. אלבומם השני "Take My Head" המשיך את הקו של אלבום הבכורה אך היה מלודי יותר. בשנת 2002 הצטרף ללהקה הזמר קרייג ווקר ויחד עמו הוציאו שלושה אלבומים, שגם היו שינוי סגנוני ללהקה. ווקר הוחלף על ידי דייב פן, שהוציא עם הלהקה את "Lights", אלבום שזכה לתהודה רבה ונחשב לטוב ביותר של הלהקה ולמצליח מביניהם, כשהוא משתלב בצמרת טבלת המכירות בצרפת, שוויץ, פולין ועוד.

מספר מפיקים ישראלים ניסו בעבר להביא את הלהקה בישראל, אולם הופעותיה של הלהקה בסוף יולי יהיו הראשונות בישראל. המופע החי של הלהקה,שתועד במספר אלבומים, נחשב למרהיב ולמצרך מבוקש בפסטיבלים שונים. ללהקה בסיס מעריצים בישראל, כשהפקת המופע מציינת את העצומה להבאתה בפייסבוק כאחת הסיבות להחלטה להביאה לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • Archive

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully