וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מחול ספרדי במרכז סוזן דלל

תום גולדהנד

3.5.2010 / 18:37

מרכז המחול הישראלי יארח פסטיבל ספרדי מה-1 ביולי למשך 10 ימים, במרכזו ביקור ראשון של של להקת אנטוניו נאחרו, שתעלה את המופע ג'אזינג פלמנקו בתל אביב

קיץ ספרדי בסוזן דלל. מרכז המחול בתל אביב יקיים לראשונה את אירועי פסטיבל "מדרידאנסה", מה-1 ביולי ועד ה-10 בחודש יעלו מופעי מחול של אמנים ספרדים מהשורה הראשונה הפועלים במדריד ומייצגים את אמנות הפלמנקו ואת אמנות המחול העכשווית בספרד.

במסגרת הפסטיבל יגיעו לביקור ראשון בישראל הלהקה של אנטוניו נאחרו, שיעלו את המופע "ג'אזינג פלמנקו", המופע משלב בתוכו מחול קלאסי ספרדי עם נגיעות של מחול עכשווי. המופע משלב מוזיקת בלוז, ג'אז, מוזיקת נשמה ופלמנקו.

"הבלט הספרדי החדש", מגיע להתארח פעם שנייה בסוזן דלל עם המופע "קמביו דה טרסיו". המופע, בו משתתפים ארבע רקדניות, והכוריאוגרפים רוחאס ורודריגז, מציג את דמות הרקדן כחומר משתנה כשהכוריאוגרפים יוצרים משחק מגוון של שינויי סגנון, שינויי לבוש ומחול פלמנקו.

במרכז הפסטיבל יועלה ערב גאלה מיוחד שיתקיים ב-4 ביולי בו יופיעו כל האמנים במסגרת "חגיגה ספרדית". בין האמנים אשר ייקחו חלק באירוע - רקדנית הפלמנקו הנודעת איידה גומז, מי שהיתה הרקדנית הראשית בבלט הלאומי של ספרד, אנטוניו נאחרו, רוחאס ורודריגז, והכוריאוגרפים חסוס פסטור ושרון פרידמן. ההכנסות מערב הגאלה יוקדשו להקמת הקרן - "אמן במרכז", קרן ליצירה צעירה במרכז סוזן דלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully