וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המועמדים לפרס הטוני

עינב שיף

4.5.2010 / 16:43

מחזות הזמר "!Fela" ו-"כלוב הציפורים" מובילים את המירוץ לפרס היוקרתי ביותר של עולם התיאטרון האמריקאי עם 11 מועמדויות. המחזמר המבוסס על שיריה של גרין דיי מועמד ל-3 פרסים

המירוץ אחרי פרס הטוני, פרס התיאטרון היוקרתי ביותר בארצות הברית יצא לדרך, עם ההכרזה היום (שלישי) על המועמדים השונים לקראת הטקס שייערך ב-13 ביוני בניו יורק. את רשימת המועמדויות מובילים שני מחזות זמר: הראשון הוא"!Fela", שזכה ל-11 מועמדויות, ביניהן לפרס המחזמר הטוב ביותר, לפרסי המשחק במחזמר, הכוריאוגרפיה ועוד. המחזמר השני הוא "כלוב הציפורים" שזכה גם הוא ל-11 מועמדויות, החזקה שבהן היא לפרס המחזמר הטוב ביותר בקטגוריה המוקדשת למחזות שהועלו בעבר וכן פרס השחקן הטוב ביותר לקלסי גרמר, כוכב "פרייז'ר" לשעבר.

לצד גרמר, במועמדויות לפרסי המשחק נמצאים כמה מהשמות הבולטים של עולם הקולנוע, כמו דנזל וושינגטון, שמועמד לפרס השחקן הטוב ביותר במחזה "Fences", שמועמד ל-10 פרסים, ביניהם פרס המחזה הטוב ביותר. גם ג'וד לאו מועמד לפרס על תפקידו ב"המלט" וסקרלט ג'והנסון ("מראה מעל הגשר") וקתרין זיטה-ג'ונס מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר במחזמר על תפקידה ב"A Little Night Music".

גם כריסטופר ווקן ("A Behanding in Spokane"), אלפרד מולינה ("Red") רושמים מועמדויות השנה. אנג'לה לנסברי הוותיקה יכולה לשבור שיא השנה אם תזכה בפרס, השישי שלה במספר, על תפקידה ב"A Little Night Music".

"America Idiot", המחזמר המבוסס על האלבום בעל אותו השם של להקת גרין דיי, מועמד לשלושה פרסים השנה בקטגוריות המוקדשות למחזות זמר, ביניהן המחזמר הטוב ביותר. המחזות המועמדים לפרס המחזה הטוב ביותר הם "In the Next Room or the Vibrator Play", המחזה "Next Fall", המחזה "Red" ו-"Time Stands Still".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully