וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי פאלון ינחה את טקס פרסי האמי

עינב שיף

5.5.2010 / 1:53

מנחה תוכנית הלילה של NBC ינחה את הטקס היוקרתי ביותר לפרסי הטלוויזיה בארצות הברית שיתקיים ב-29 באוגוסט. פאלון: "חלמתי על זה מהרגע שהודיעו לי"

הקומיקאי ג'ימי פאלון, מנחה תוכנית הלילה של רשת NBC, ינחה את טקס פרסי האמי שיתקיים ב-29 באוגוסט, כך הודיעה הלילה רשת NBC שתשדר את הטקס. "ג'ימי הוא קומיקאי מבריק, מלא תובנות ואנרגטי, שהוכיח את עצמו פעמים רבות בשידור חי", ברכו יושב ראש האקדמיה לטלוויזיה, אמנויות ומדעים. "אנחנו מברכים אותנו כמנחה חגיגת הטלוויזיה האיכותית השנתית שלנו, עם חזרת הטקס לשידור חי מחוף לחוף".

פאלון בן ה-35 הוא מהקומיקאים הבולטים בארצות הברית, בוגר "סטרדיי נייט לייב" ומחליפו של קונאן אובריאן בתוכנית הלילה של NBC. פאלון הנחה בעבר ארבעה טקסים בשידור חי, בהם טקס פרסי הסרטים של MTV וטקס פרסי הקליפים של הרשת.

פאלון אף הספיק להתבדח על ההכרזה, כשאמר "הנחיית האמי היא חלום עבורי מהרגע שאמרו לי שאני עושה את זה". על פי הדיווחים, פאלון גבר ברגע האחרון על איימי פולר, גם היא בוגרת "סטרדיי נייט לייב". כעת, פאלון ייאלץ להיכנס לנעליים של ניל פטריק האריס, שהנחה בהצלחה בשנה שעברה את האירוע וזכה למחמאות רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully