וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליה לואיס דרייפוס מקבלת כוכב בשדרה המפורסמת

עינב שיף

5.5.2010 / 2:40

כוכבת "סיינפלד" לשעבר היא השחקנית הראשונה בסדרה שזכתה לכוכב על שמה בשדרה ההוליוודית. לארי דיוויד וג'ייסון אלכסנדר הגיעו לעשות כבוד, ג'רי סיינפלד ומייקל ריצ'רדס נעדרו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ג'וליה לואיס דרייפוס, שהתפרסמה בתפקיד איליין ב"סיינפלד"
זכתה אמש (שלישי) לכוכב בשדרת הכוכבים המפורסמת של הוליווד. בטקס שנערך במקום נכחו יוצר הסדרה, לארי דיוויד, כוכב הסדרה ג'ייסון אלכסנדר וכן השחקן אריק מקורמק ("וויל וגרייס") והבמאי אנדי אקרמן. בלטו בהיעדרם: ג'רי סיינפלד ומייקל ריצ'רדס, שגילם את קרמר בסדרה המיתולוגית. בשמה של לואיס דרייפוס אגב, נפלה טעות, כששמה נכתב Luis ולא Louis. בלשכת המסחר של הוליווד הבטיחו שיתקנו את הטעות ואף העניקו לדרייפוס את הכוכב השגוי במתנה.

"אני חושב שבפעם האחרונה שהחמאתי למישהו היתה ב-2003", אמר דיוויד בטקס בסרקזם אופייני. "במקרה של ג'וליה, אני חייב לחרוג מהכלל. ראשית, היא שחקנית מצוינת. במה היא זכתה? היא זכתה בשני פרסי אמי לשחקנית הטובה ביותר על שתי סדרות. בחייכם, זה קצת משוגע. מי עושה את זה? ולא רק שהיא שחקנית נהדרת, היא חכמה, היא יפה, היא מצחיקה. אתם יודעים, הרבה מאד הולך שם".

ג'וליה לואיס דרייפוס מקבלת כוכב. GettyImages
הרבה מאד הולך שם. לואיס דרייפוס עם דיוויד/GettyImages

דיוויד סיפר כיצד פגש בדרייפוס לראשונה בשנת 1984 במסגרת התוכנית "סטרדיי נייט לייב". "הייתי כותב והיא שחקנית ומיד התחברנו, כיוון ששנינו היינו האנשים הכי אומללים על הסט", סיפר דיוויד. "ליהקתי אותה לכל מערכון שלי כיוון שהיתה לה את היכולת הבלתי נלאית לגרום לשורות ישירות להפוך מצחיקות, מעולם לא ראיתי דבר כזה לפני כן". לאחר מכן סיפר דיוויד כי כשהחלה עבודת הליהוק ל"סיינפלד", מיד חשב על לואיס דרייפוס. "מהסצנה הראשונה, ידענו שמצאנו זהב".

לואיס דרייפוס, שהפכה לשחקנית הראשונה מהקאסט של סיינפלד לזכות בכוכב, הודתה לנוכחים ואמרה "אין אנשים כמו אנשים הבידור, כמו אף אדם שאני מכירה. אני אוהבת את חבריי השחקנים והכותבים ואמנים האיפור,החשמלאים ועוזרי ההפקה ואני אוהבת את הזוהר ותשומת הלב. אני חושבת שלגרום לאנשים לצחוק זו דרך שמחה לחיות ממנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'וליה לואיס דרייפוס מקבלת כוכב. גטי, GettyImages
אוהבת את כולם. לואיס דרייפוס, עם הכוכב החדש/GettyImages, גטי

"אין אנשים כמו אנשים הבידור, כמו אף אדם שאני מכירה", אמרה לואיס דרייפוס הנרגשת. "אני אוהבת את חבריי השחקנים והכותבים ואמנים האיפור,החשמלאים ועוזרי ההפקה ואני אוהבת את הזוהר ותשומת הלב. אני חושבת שלגרום לאנשים לצחוק זו דרך שמחה לחיות ממנה".

"לסיכום", חתמה לואיס דרייפוס את האירוע, "אני רוצה להגיד שכולנו כמובן חולמים לחיות היכן שכולם מקבלים כוכב בשדרות ההוליוודיות. אבל גם אם היום הזה לא יגיע לעולם, תזכרו שקיבלתי את שלי הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully