וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים

אלון עוזיאל

5.5.2010 / 8:30

הילדים לא מצליחים להרפות מ-LCD סאונדסיסטם, אבל לפחות הפעם מצטרפים אליהם גם מארק אי. סמית, אינטרפול וג'יי אלקטרוניקה

James Blake / CMYK - 00:00

ג'יימס בלייק. Creative Commons
מסתבר שאפילו אלון עוזיאל מפספס כמה דברים. ג'יימס בלייק/Creative Commons

לפעמים אני מפשל והיד שלי מתרחקת מהדופק. על ג'יימס בלייק, למשל, לא שמעתי עד לפני כמה ימים. איכשהו, הספק-היפ-הופ-ספק-דאב-סטאפ שלו עבר מעליי. לא שמתי לב לכמות האיזכורים שלו בבלוגים, באתרים גדולים כמו פיצ'פורק או בפודקאסטים השונים שמסתובבים ברשת. זה חבל, כי מסתבר שהמוזיקה המעורבבת שלו רותחת – לא רק בהייפ שיש סביבה אלא גם אם מאזינים לה סתם ככה, מבלי לדעת שהאיש הזה הוא מישהו. למזלי, יש כמה אנשים ששומרים עליי ודואגים להודיע לי כשאני מפשל, רק כדי שאוכל להעביר את המסר הלאה.

The Books / Beautiful People – 03:33

כאילו שאנחנו ב-2004 ואנשים עדיין מתלהבים מכך שאפשר להקליט אלבומי לפטופ בחדר השינה, הספרים חוזרים עם סינגל בשם "אנשים יפים". נראה לי שזה עליי והם חושבים שאני בא ברבים.

Sleigh Bells / Tell 'Em – 06:21

Sleigh Bells. Alexis Krauss, GettyImages
גם להורים. Sleigh Bells/GettyImages, Alexis Krauss

בגלל שקוקורוזי לא מספקות את הסחורה ומסרבות ללכת לכיווני החצי-היפ הופ חצי-אלקטרוניקה שקיווינו שיגיעו אליהם, קיבלנו את Sleigh Bells והקטע החדש והמעולה הזה שלוקח את ההיפ-הופ הנשי והלבן של הלהקה – שעד עכשיו היה מבריק אך משולב בנוייז שעשה לא נעים להרבה מאוד לוזרים – והופך אותו למשהו שגם ההורים שלכם מסוגלים לשמוע. אגב, כשאני אומר "מסוגלים" אני מתכוון בדיוק לזה – אני לא מבטיח הנאה כללית לציבור, אבל לי זה עושה טוב.

The Fall / O.F.Y.C. Showcase – 09:12

מארק אי. סמית מ-The Fall. Jim Dyson, GettyImages
יש אנשים שהPאנק מקועקע להם במוח. מארק אי. סמית/GettyImages, Jim Dyson

הבום! של השבוע הוא מקומט ומתפורר ומגיע ממארק אי סמית', הפול, והאלבום החדש שלהם, "Your Future Our Clutter". איכשהו סמית' (ומי שהוא בחר לנגן איתו הפעם) עשה את זה שוב והוכיח שיש כמה אנשים שהPאנק מקועקע להם במוח והם אף פעם לא יתקלקלו. נראה לי שזה הכל בגלל חזרה חזרה חזרה.

LCD Soundsystem / Drunk Girls - Holy Ghost! Remix – 14:52

ג'יימס מרפי מלהקת LCD Soundsystem. James Murphy, GettyImages
דיוקנו של איש חכם. ג'יימס מרפי/GettyImages, James Murphy

ג'יימס מרפי, איש חכם שכמותו, בחר ב-Holy Ghost! להיות הלהקה שתצטרף אל LCD Soundsystem לסיבוב ההופעות הנוכחי שלהם. מרפי יודע שלמרות שהמון מנסים, רק מעטים יצליחו לחמם את הקהל אל האווירה המדויקת שאליה הוא מכוון. בתמורה, Holy Ghost! הכינו רימיקס ל-"Drunk Girls" המצוין מלכתחילה והפכו אותו לאיך שרוב האנשים חשבו שסינגל של LCD Soundsytem אמור להישמע.

The Faint / Desperate Guys – 22:04

The Faint. Paul Butterfield, GettyImages
The Faint/GettyImages, Paul Butterfield

הפעם בפינה של "מה שהמבוגרים אוהבים" אנחנו הולכים אל דה פיינט ושנת 2004, השנה שבה סאדל קריק של ברייט אייז היה אחד מהלייבלים הכי חשובים ונכונים באינדי. דה פיינט, בניגוד לחבורה המדוכדכת מאומהה, עשו אז אלקטרו רוק קצת קיצ'י ומאוד שמח – כמו למשל מה שיש בשיר הנ"ל, שמוקדש אל כל הבחורים הנואשים שיש שם בחוץ.

Terror Pigeon Dance Revolt / Grouphug – 25:10

בדרך כלל אני חשדן ולא ממש מקשיב לאנשים שמתעקשים תמיד להיראות בציבור עם כובע, אבל השבוע אחד כזה הפנה את תשומת ליבי לכך שסוף סוף, אחרי שנים של דמואים וקטעי יוטיוב באיכויות לא מרשימות, הגיע האלבום המלא של TPDR. וכן, הוא כיפי וקופצני כמו שהיה ברור שהוא יהיה.

Best Coast / Our Deal – 27:43

עוד סינגל חולמני ומרגש של בסט קוסט (שמפומפים כאן במדור כאילו שהם עצמם המציאו את המוזיקה) מוכיח – שוב – שמדובר בהרכב הכי מלהיב שפועל כרגע באינדי.

Interpol / Lights – 29:46

Interpol. Bryan Bedder, GettyImages
Interpol/GettyImages, Bryan Bedder

"האם האלבום הקרב של אינטרפול הולך להיות רלוונטי מבחינה תרבותית, או האם הוא יהיה סתם עוד משהו שמשווק יתר על המידה, שמקבל יותר מדי חשיפה, אפילו שהוא לא כזה טוב?" - כך שאל הבלוג הכי רלוונטי שאפשר למצוא ברשת, "Hipster Runoff". תכלס? סביר שהוא לא הולך להיות רלוונטי, וכן – החשיפה שלו תהיה מוגזמת. ובכל זאת, כשפול בנקס שר "בגלל זה אני מחזיק אותך קרוב", משהו בי קורס מבפנים ואני רק רוצה שמישהו יחזיק גם אותי קרוב. למזלי, העולם ברובו רוצה לחבק אותי, אז אחרי כל האזנה אני פשוט יוצא לרחוב ועושה פנים עצובות.

Burnt Ones / Gonna Listen To T Rex All Night Long – 35:07

אני לא ממש יודע מי הם Burnt Ones, אבל הם חבורה של שקרנים אירונים, כי למרות שהם אומרים שהם הולכים לשמוע T Rex כל הלילה, קשה לי להאמין שהם מתישהו בחיים שלהם שמעו יותר משני שירים של להקת הגלאם רוק הידועה. זה פשוט לא מסתדר עם נפש השוגייז פינת הצ'יל ווייב שלהם.

Jay Electronica feat. Diddy / The Ghost of Christopher Wallace – 38:24

Jay Electronica. Christopher Polk, GettyImages
נשמע פיצוץ אבל למה הוא לא אמר לדידי להפסיק לאכול את הראש. ג'יי אלקטרוניקה/GettyImages, Christopher Polk

ג'יי אלקטרוניקה, ההבטחה הנוכחית של ההיפ-הופ האלטרנטיבי, מכוון אל תחנות הרדיו – יותר בגישה, פחות במוזיקה – וחובר אל דידי לשיר מחווה מעולה לראפר הכי טוב בכל הזמנים (ואין על כך ויכוח בכלל) – הנוטוריוס ביג. כצפוי, כשאלקטרוניקה יושב על הביט הכל נשמע פיצוץ, אבל כשדידי צועק ברקע או מנסה לראפרפ משהו קצת מתפקשש. מישהו צריך לתפוס את דידי בזרוע, לנער אותו ולהגיד לו שהשנה היא 2010, אנחנו מוכנים להכל. האיש הזה חייב להפסיק לאכול לנו את הראש.

Devin the Dude / That Ain't Cool – 44:46

מכירים את זה שהיא מתנהגת כאילו שלא אכפת לה אבל מתעצבנת בכל פעם שאתה בוגד? אז זה ממש לא מגניב, וזה בסך הכל מה שדווין דה דוד מנסה להגיד לה.

The Fall / Weather Report 2 – 48:50

להקת The Fall עם הסולן מארק אי. סמית'. Jim Dyson, GettyImages
"לא מגיע לכם רוקנרול". The Fall/GettyImages, Jim Dyson

החדש של הפול כל כך מדהים, שהייתי חייב לזרוק עוד קטע ממנו למיקס. פשוט אי אפשר לעמוד בפני מארק אי סמית כשהוא ממלמל דברים כמו "במהלך כל החיים שלי אף אחד לא קרה לי אדוני" ואז סוגר את הסיפור עם השורה "לא מגיע לכם רוקנרול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully