וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: די ג'יי שאדו מגיע לישראל

עינב שיף

5.5.2010 / 12:10

המוזיקאי פורץ הדרך יגיע להופעה ראשונה בישראל, שתיערך ב-14 ביולי בביתן 1 של גני התערוכה בתל אביב. לצידו יופיע גם קותימאן, בהופעה ראשונה זה שנתיים

עכשיו זה רשמי: אחרי חודשים של שמועות, מודיעה חברת Alive Produciotns על הופעתו הראשונה של די ג'יי שאדו בישראל. שאדו יופיע ב-14 ביולי בביתן 1 של גני התערוכה בתל אביב, בהפקה משותפת של החברות חרגול ואפיקומן. 1,000 רוכשי הכרטיסים הראשונים יעשו זאת במחיר של 189 שקלים. לאחר מכן יעלה המחיר ל-220 שקלים.

שאדו בן ה-37, ששמו האמיתי הוא ג'וש דיוויס, נחשב לאחד המפיקים והמוזיקאים המוערכים ביותר של שנות ה-90, בעיקר בזכות אלבום הבכורה שלו, "Endtroducing", שיצא בשנת 1996 והפך לאחד האלבומים החשובים של העשור וציון דרך בתולדות השימוש בסימפולים. לצד קריירת הסולו שלו, שאדו חבר גם ל-Unkle של ג'יימס לאבל וכן ל-Cut Chemist לפרויקטים משותפים, לצד רמיקסים וקטעים שהפיק בעצמו.

לצד הופעתו של שאדו, יעלה לראשונה זה שנתיים המופע של קותימאן, ה- "Kutiman Orchestra Live" שהגיע בעקבות אלבום הסולו המוערך למדי של קותימאן, טרום פרויקט "Thru-YOU" כשעל הבמה יצטרפו אליו קרולינה ואלרן דקל מפאנקנשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully