וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני פינקוביץ' - המנהל האמנותי החדש של המדיטק בחולון

עינב שיף

5.5.2010 / 12:25

אחד הבמאים הבולטים בתיאטרון הישראלי נבחר להחליף את משה קפטן, המנהל האמנותי היוצא. "הבחירה - המשך לרצונו של התיאטרון להיות מוביל", הסבירו בוועדת האיתור

חילופי מנהלים במדיטק בחולון: השחקן והבמאי רוני פינקוביץ' יחליף את משה קפטן, שימונה למנהל האמנותי של פסטיבל ישראל. פינקוביץ' נבחר על ידי ועדה בראשות ראש עיריית חולון, מוטי ששון וחבריה הם מנכ"לית העירייה, חנה הרצמן, מנכ"ל המדיטק אלון ספן, חבר המועצה אילן כהן וטובה אברבוך, דירקטורית בחברה לפיתוח התרבות של חולון.

"הבחירה ברוני פינקוביץ מהווה המשך ישיר לחזונו ורצונו של תיאטרון המדיטק להיות מוביל ומשפיע על עולם תיאטרון הילדים והנוער כפרט ותיאטרון ככלל", הסבירו בוועדה את הבחירה בבמאי. "הבחירה ברוני פינקוביץ, כמו במשה קפטן, כמנהלים אמנותיים הינה חלק מהתפישה כוללת של המדיטק והעיר חולון המנסה לרתום לחזונה את מיטב אנשי המקצוע בכל אחד מתחומי התרבות".

פינקוביץ' בן ה-46 הוא בוגר הסטודיו למשחק של ניסן נתיב ובעל תואר שני בלימודי בימוי מאוניברסיטת מידלסקס הלונדונית. בישראל התבלט כבמאי הבית של תיאטרון הבימה בתחילת שנות ה-90. לאחר מכן ניהל את תיאטרון חיפה וכן ביים הצגות לתיאטרון בית לסין, עליהן זכה בפרס התיאטרון בשנת 2008. "רוני פינקוביץ' הוא מהבולטים שבבמאי דור הביניים בישראל", נאמר עליו בנימוקי ועדת הפרס. "הוא מנהיג טבעי שיודע גם לשלב ידיים בעבודת הצוות של התיאטרון. הפרס ניתן לו על תרומתו המיוחדת לתיאטרון בשנים האחרונות ועל היותו גורם מוביל בעיצוב רוחו האמנותית של התיאטרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully