וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם הייתי" יסגור את פסטיבל קולנוע דרום

עינב שיף

5.5.2010 / 12:55

סרטו של אבי נשר יוקרן חגיגית באירוע הנעילה של הפסטיבל שייערך בשדרות בין התאריכים 30 במאי ועד ה-3 ביוני. סרט הפתיחה הוא "המדריך למהפכה" של דורון צברי ואורי ענבר

"המדריך למהפכה", סרטם של דורון צברי ואורי ענבר, יפתח את פסטיבל טרום בסינמטק שדרות ב-30 במאי. אירוע הפתיחה בו יוקרן סרטם של צברי וענבר, העוסק במאבקם לרפורמה ברשות השידור, ייערך במעמד נשיא המדינה שמעון פרס ושרת התרבות והספורט, לימור לבנת.

הסרט הנועל את הפסטיבל יהיה "פעם הייתי" של אבי נשר, מהסרטים המדוברים של הקיץ הקרוב בכיכובם של אדיר מילר, דרור קרן, מיה דגן, אלי יצפאן ועוד, שיוקרן באירוע הסגירה של הפסטיבל ב-3 ביוני. "חשוב לנו, יוצרי הסרט ומפיקיו, לתמוך בפסטיבל מיוחד זה המחובר לבית ספר לקולנוע, שמפתח מקדם ומעודד קולנוע ישראלי, צעיר, חדשני וחתרני", אמר דודי זילברג, מפיק הסרט.

פסטיבל "קולנוע דרום" הפך בשנים האחרונות לאחד מאירועי הקולנוע הבולטים בישראל. השנה יוענקו הפרסים בפסטיבל בקטגורית סרט תיעודי באורך של 50 דקות ומעלה, שהופק על ידי יוצרי קולנוע שזהו סרטם הראשון או השני. זאת, בניגוד לשנתיים הקודמות שבהם לא התמקד הפרס בסרטי תעודה. מתוך כלל הסרטים שיוגשו ייבחרו חמישה סרטים שיתקבלו להשתתף בתחרות ושיוקרנו בפסטיבל. הזוכה יקבל פרס בסף 50 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully