וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הגבלות המשטרה, יום הסטודנט בי-ם משנה מיקום

אייל דץ

7.5.2010 / 8:00

המשטרה הציבה מגבלה של 7000 משתתפים בלבד ומארגני יום הסטודנט הירושלמי החליטו בתגובה להעביר את האירועים מגן העצמאות לגן סאקר. המשטרה: "יכול היה להיגרם אסון"

אירועי יום הסטודנט בירושלים, שיתקיים ב-11 במאי, יועברו מגן העצמאות לגן סאקר, זאת בעקבות החלטת המשטרה להטיל מגבלות על כמות הקהל המאושרת להשתתף באירוע. לטענת המארגנים, המשטרה חזרה בה באופן מפתיע מההחלטה משנה שעברה לאפשר קיום של אירוע ל-18 אלף איש בגן העצמאות ובמקום זאת הגבילה את מספר המשתתפים ל-7,000.

לטענת המארגנים, מדובר היה בדרישה בלתי הגיונית וכי אין אפשרות לקיים אירוע המיועד ל-32 אלף סטודנטים הלומדים בעיר במקום שמוגבל ל-7,000 איש בלבד. כתוצאה מכך הוחלט העביר את אירועי יום הסטודנט מגן העצמאות לגן סאקר, בתקווה כי המעבר ייתן מענה הולם לביקוש הרב לכרטיסים לאירוע.

סנ"צ שמוליק בן רובי, דובר מחוז ירושלים של המשטרה, אמר לוואלה! תרבות שההגבלה על מספר המשתתפים היתה בשל הפקת לקחים מהאירוע מהשנה שעברה. "בשנה שעברה היתה צפיפות מסוכנת וכאשר המארגנים ביקשו השנה רישיון יצא מהנדס בטיחות לשטח וקבע חוות דעת מקצועית שהמקום לא מתאים לאירוע של למעלה מ-7000 וכי יכול להיגרם אסון במידה ותהיה צפיפות קהל". לדבריו, "בית המשפט קיבל את דעתנו ולכן המארגנים החליטו שהם מעבירים את האירוע לגן סאקר".

יום הסטודנט של ירושלים יתקיים השנה, כאמור, ב-11 למאי ויכלול מספר רב של מופעים לכל אורך הלילה. בין היתר תופיע להקת הפאנק האגדתי Kool and the Gang, להקת מוניקה סקס תארח את Chris Barron ,סולן להקת הספין דוקטורז והדג נחש יארחו את Speech, סולן להקת Arrested Development. בנוסף, עברי לידר יארח את שלומי סרנגה ואהוד בנאי יקיים מופע מיוחד בזריחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully