וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אוזי אוסבורן מגיע לישראל

עינב שיף

10.5.2010 / 16:24

אחד מהאמנים החשובים בתולדות הרוק הכבד יגיע להופעה בישראל ב-28 בספטמבר, כך על פי אתרו הרשמי. שוקי וייס, מפיק המופע, מבטיח אירוע גדול סביב המופע

ייבול נוסף ויוקרתי לישראל: אוזי אוסבורן, מייסד להקת בלאק סבאת' ואחת הדמויות החשובות בתולדות הרוק הכבד, יגיע לישראל להופעה אחת, שתיערך ב-28 בספטמבר.

תאריך המופע פורסם באתרו הרשמי של אוסבורן ומי שמפיק את המופע בישראל הוא שוקי וייס, שמסר היום: "אוזי אכן מגיע. אך זו רק חלק מהבשורה, פרטים נוספים על האירוע הגדול ימסרו בהמשך".

אוסבורן בן ה-61 יופיע בספטמבר לראשונה בישראל, עת הוא סוגר למעלה מ-40 שנות קריירה כאחד האמנים המשפיעים בהיסטוריה של המוזיקה. אוסבורן הבריטי הקים את להקת בלאק סבאת' שנודעה בסגנונה הפרוע והמיתולוגי, בתוכו כיכב אוזי עם אירועים שעלו לכותרות, בין השאר כשנגס בראשו של עטלף בהופעה חיה. שירי הלהקה שעסקו בדיכאון, פחד ומוות היו למקור מחלוקת באנגליה, סביב הטענה שהם מעודדים התאבדות בקרב בני נוער.

גם מחוץ ללהקה לאוסבורן קריירה מצליחה למדי, הכוללת להיטי ענק והופעות אצטדיונים מלאות. בנוסף, נחנך פסטיבל על שמו ("אוזפסט") ומשפחתו היתה מושא לסדרת ריאליטי מצליחה שחשפה את בנו, ג'ק, בתו קלי ואת אשתו החד-פעמית. שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully