וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הדרישות של פלסיבו למופע בישראל?

עינב שיף

11.5.2010 / 8:37

הלהקה שתגיע לפסטיבל פיק.ניק ביוני אוהבת את החדר שלה ריחני עם קטורת, אבל מלא בסיגריות וכן עתיר מראות. כמו כן, הלהקה החליטה להקדים את בואה לישראל, לצורך טיול וחזרות בארץ

כמו כל להקה שמגיעה לישראל, גם לפלסיבו יש רשמת דרישות, אותן העבירו מנהלי הלהקה למפיק המופע ופסטיבל פיק.ניק שיארח אותם ב-5 ביוני, שוקי וייס.

במסגרת דרישות אלו, אפשר ללמוד משהו על בריאן מולקו והחבר'ה, כמו למשל, עד כמה חשובה להם ההשקעה במראה החיצוני שלהם: פלסיבו הזמינו לוח גיהוץ ומגהץ אדים, מכשיר לאידוי בדים, 2 מתלים לבגדים עם קולבים ו-2 מראות עם דגש על מראות באורך מלא.

בנוסף, דרשה הלהקה וקיבלה כמובן קטורת בחדר, אספקה של סיגריות מסוג מרלבורו וקאמל, אגוזים לצד מסטיקים ללא סוכר, קערת פירות שחייבת לכלול לימונים, בננות, פטל, תותים, אוכמניות, ענבים ותפוחים. לסיום, מבקשת הלהקה גם צנצנת דבש בחדר, ככל הנראה לחימום הגרון הרגיש של מולקו.

עוד נודע כי פלסיבו לא תגיע ביום המופע עצמו לישראל, אלא תקדים את הגעתה. זאת, בשל רצון חבריה, שיבקרו לראשונה בישראל, לטייל ברחבי הארץ. לצד זאת, תנצל הלהקה את הזמן בישראל לחזרות למופע, שיהיה למעשה המופע הפותח של הסיבוב האירופאי שלה.

פלסיבו יופיעו בישראל ב-5 ביוני בערב שיכלול גם הופעה של הקלקסונז וההרכב הישראלי הבינלאומי Hank And Cupcakes. לקראת האירוע, יארח ליין הק.א.נ.ט הוותיק מסיבה לכבוד הפסטיבל ב-18 במאי במועדון לבונטין 7. את המיקס ערך נועם כמיאל, הידוע בכינויו מו-אן, רזידנט ומפיק הליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully