וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בתחרות ה"צרצרפיס"

עינב שיף

12.5.2010 / 8:14

תחרות הסיפורים הקצרים ב-SMS של מפעל הפיס הגיעה לסיומה, עם הכרזת חבר השופטים בראשות יורם קניוק על הזוכים. במקום הראשון - סיפור על שי אגסי

הוכרזו הזוכים בתחרות ה"צרצרפיס", תחרות הסיפורים הקצרים ב-SMS של מפעל הפיס. חבר השופטים בראשות הסופר יורם קניוק בחר בשלושה סיפורים זוכים מבין 9,000 הצרצרים שנשלחו במהלך התחרות, בה הוגבלו המסרונים ב-140 תווים בלבד.

הזוכה במקום הראשון הוא צפריר בשן בן ה-38 ממודיעין על הצרצר "בצומת גלילות, ליד השווארמה של עידן עופר עומד שי אגסי ומוכר סוללות אצבע. 'חכה חכה', הוא אומר לי. 'בטריות עם טחינה הן הדבר הגדול הבא'. "בטריות עם טחינה זה המשל הטוב ביותר לז'אנר הספרותי החדש שנקרא 'צרצרפיס', המשלב טכנולוגיה ופתיחות. הוא מכיל בתוכו מקוריות, הומור והרבה מאוד ישראליות", נימקו השופטים את הבחירה והעניקו לבשן 15 אלף שקלים.

במקום השני זכה ענר טל בן ה-30 מרמת השרון, ששלח 15 צרצרים ו"הקצין הביט בו, עיניו קשות. לא יותר מבן עשרים. כן, אמר, גם את התחתונים", הוא הצרצר שהביא לו פרס בשווי 10 אלפים שקלים. במקום השלישי זכתה יסמין לידסקי מתל אביב, על הצרצר "הפעם הבאה שראיתי אותך היה כשבאתי לבקר אותך בגהה, אז כבר לא זיהית אותי. 'רואים שאני חצי סינית?', שאלת ואני בתגובה אמרתי שאני רוצה גלידה". "סיפור מאוד אנושי, המכיל מרכיבים עצובים ומצחיקים בו זמנית. שילוב מצויין של פיוט וגרוטסקה", נימקו השופטים את הזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully