וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקורפיונס מגיעים לישראל

עינב שיף

12.5.2010 / 10:13

להקת הרוק הגרמנית המצליחה תופיע ב-4 בנובמבר בהיכל נוקיה בתל אביב, במסגרת סיבוב הפרידה העולמי שלהם. הלהקה תארח את ליאל קולט בהופעה - האזינו לשיר המשותף

יח"צ - חד פעמי

הסקורפיונס, להקת הרוק הכבד המפורסמת מגרמניה, תגיע להופעה בישראל. הלהקה תגיע להופעה בהיכל נוקיה בתל אביב ב-4 בנובמבר ושם תארח את הזמרת ליאל קולט, ששיתפה עמם פעולה בעבר. כאן, תוכלו להאזין לראשונה לשיר "BIgger Than Life" המשותף לשניים. מקורבים להפקה מספרים שקולט היא זו שאחראית למעשה לבואה של הלהקה לישראל, עקב הקשרים הקרובים בין השניים.

מכירת הכרטיסים תצא לדרך היום (רביעי) במשרד הכרטיסים הדרן בתל אביב. בהפקת המופע מדגישים כי בעקבות רמת מחירי המופעים לחו"ל בעת האחרונה, הוחלט לשמור על רמה סבירה של מחירים, כך שזול מביניהם יעלה 290 שקלים ואילו כרטיס לאיזור ה-VIP יעלה 690 שקלים.

הסקורפיונס. Kai-Uwe Knoth, AP
יגידו משהו על רבין? הסקורפיונס/AP, Kai-Uwe Knoth

הסקורפיונס נחשבים לאחת מלהקות הרוק המפורסמות בעולם, הרבה בזכות הלהיט "Wind of Change", שהפך לקלאסיקה בזכות זיהוי עם השינוי הפוליטי שהביאה הפלת החומה שהפרידה בין מערב למזרח גרמניה בשנת 1989. הלהקה הודיעה השנה כי לאחר צאת אלבומה החדש וסיבוב הופעות עולמי היא תסיים את דרכה המשותפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully