וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מודאג לגבי החיים שלי"

עינב שיף

12.5.2010 / 11:37

הסאן חושף הקלטות חדשות בהן נשמע ג'קסון במצוקה קשה ואף מתוודה על חששו מאדם שככל הנראה קשור למאפיה האיטלקית. "אני רוצה להתרחק", אומר ג'קסון בקלטת

קלטות חדשות של מייקל ג'קסון נחשפו היום (רביעי) ובהן נשמע ג'קסון במצוקה, כשהוא חושש לחייו. בקלטות שהוקלטו ככל הנראה לפני 6 שנים ונחשפו על ידי העיתונאית האמריקאית דפני ברק לצורך ספר שכתבה על התמכרויות סלבריטאים, ג'קסון מדבר עם חבר בלתי מזוהה ובו הוא מתוודה כי מצבו לא טוב:

"היי, זה מייקל", אומר ג'קסון, "זה מאוד חשוב. אני רוצה את ה-150 בחשבון שלי כי אני מאוד חושש לחיי. אני שומע הרבה סיפורים על.. (שם האדם לא פורסם - ע.ש). "הוא עדיין מנסה להרוס ואני רוצה להיות בסביבה אחרת. מצאתי מקום שאני אוהב ואני רוצה להתרחק לתקופה, כדי שהם לא ימצאו אותי".

בהקלטה השניה המתפרסמת אומר ג'קסון "היי זה מייקל. השעה כאן 4:30 בבוקר ולכן אני נשמע ישנוני. אני מותש, אבל בבקשה תבדוק את ההודעה שהשארתי יום קודם. אני מאוד מודאג, אני לא סומך על האדם הזה, אנחנו חושבים שהוא רע, אנחנו חושבים שהוא קשור למאפיה האיטלקית..אנחנו חייבים להיות חכמים יותר ממנו. בבקשה תעזור לי עם זה, אני צריך להשיג את זה, את הסכומים האלה, כדי שאוכל לעשות את זה, אני רוצה להתרחק, לא רוצה להיות עכשיו בנברבלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully