וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "תחנה הבאה, חיים" זכה בתחרות הדוקו-צ'אלנג'

עינב שיף

12.5.2010 / 21:57

סרטה של מנרה ניברון זכה ב-10 אלפים שקלים בתחרות סרטי התעודה שנוצרו תוך 5 ימים בלבד סביב הנושא "כוח"

"תחנה הבאה, חיים", הוא הסרט הזוכה בתחרות "דוקו-צ'אלנג'", שנערכה בקרב סרטים תיעודיים שנערכו ב-5 ימים בלבד סביב הנושא השנתי, שהיה השנה "כוח". סרטה של מנרה ניברון, שנוצר יחד עם צוות "מספר מזל 13" מתאר את סיפורה של קרן, צעירה מוכה הנאבקת כדי לגדל את בנה התינוק.

"תוך שימוש יעיל של צילום, עריכה ופסקול, הסרט מצליח להעביר לצופה את הלחץ הנפשי והמצוקה שבה נמצאת הגיבורה, ולצידם את האהבה הגדולה לבנה הקטן והתקווה שאולי נמצאת בקצה הדרך", נימק צוות השופטים את הבחירה. "נקודת מבטה של הדמות הופכת להיות נקודת המבט של הצופה, המיטלטל יחד עם הדמות וחווה את חרדתה ואת מצוקתה”. הפרס שהוענק לזוכה הוא 10 אלפים שקלים, מתנת קרן גשר.

הפרס השני בתחרות הוענק לסרט "סיפורי דובים" של אורלי בויום וצוות "וונדרלנד". הפרס השלישי בתחרות הוענק לסרט "דאס איז דר ולט". "התחרות, המתקיימת בישראל זו השנה השנייה, מתבססת כחממה ליוצרים דוקומנטריים שיוצרים בתנאי לחץ ומוציאים תחת ידיהם עבודות ייחודיות שלא היו יכולות להתקיים בתנאים של יצירה לאורך זמן", כך אמר ארי דוידוביץ', מנהל התרחות. "הנושא השנתי שנבחר, כוח, העיף את היוצרים למקומות מפתיעים במיוחד, והתוצאה היא מגוון של סרטים מרתקים ומרגשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully