וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה ופרגוואי כועסים על הסרט החדש של קת'רין ביגלו

אייל דץ

13.5.2010 / 1:02

ארגנטינה ופרגוואי הודיעו כי הן לא ישתפו פעולה עם זוכת האוסקר בסרטה החדש שיעסוק באזור שבגבול ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי הנחשב לגן עדן לטרוריסטים. "הסרט יפגע בכלכלה"

האם גורלו של הפרויקט הבא של זוכת האוסקר הבמאית קתרין ביגלו נמצא בסכנה? ממשלות ארגנטינה ופרגוואי הודיעו לאחרונה כי הן לא מתכוונות לשתף פעולה עם ביגלו בהכנת סרטה החדש " Triple Frontier". הסרט עתיד לעסוק באזור שבגבול ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי הנחשב לגן עדן לסוחרי סמים, טרוריסטים ומבריחי נשק וגורמים בארגנטינה ובפרגוואי חוששים שהוא יפגע קשות בתדמיתן של המדינות ובתיירות באזור.

אנריקה מאיר, שר התיירות של ארגנטינה אמר לסוכנות העיתונות הצרפתית כי הוא שוחח על הפרויקט עם עמיתתו מפרגוואי, "והסכמנו שאנחנו מאוד ממורמרים מהעובדה שהפרויקט עומד לתאר באופן שלילי את האזור". ליז קרמר, שרת התיירות של פרגוואי אמרה כי הסרט יכול לפגוע בתדמית של האזור ועשוי להביא אף לפגיעה כלכלית

במידה וביגלו תצליח להתגבר על המכשולים אמורים צילומי הסרט Triple Frontier" להתחיל בשנה הבאה. הסרט יעסוק בסיודאד דל אסטה ("העיר של המזרח") עיר הממוקמת על הנהר פרנאה, בצלע של פרגוואי במשולש הגבולות עם ברזיל וארגנטינה ונחשבת לאזור המסוכן בעולם. מלבד היותה מוקד לסחר בסמים ובנשק נחשבת גם סיודאד דל אסטה למוקד פעילות של אנשי חיזבאללה רבים המתגוררים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully