וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוק וסדר" בדרך לרדת מהמסך?

עינב שיף

14.5.2010 / 6:04

הפקת הסדרה כבר הכינה את הצוות לביטולה על ידי רשת NBC, אולם דיווחים בארה"ב אומרים כי נמשך המשא ומתן להעלאת עונה נוספת של הסדרה, שתהפוך אותה לוותיקה ביותר בטלוויזיה

"חוק וסדר" היתה אמורה לשוב בקרוב לעונתה ה-21 ובכך לשבור את שיא העונות הרצופות לסדרת טלוויזיה. אולם בשעות האחרונות מדווחים אתרי תעשיית הבידור בארצות הברית על דרמה סוערת בין מפיק הסדרה, דיק וולף, לבית רשת NBC המשדרת אותה, כשחלק מהדיווחים כבר הודיעו כי הסדרה תבוטל, רגע לפני שבירת השיא.

אלא שבשעות האחרונות השתנה כיוון הדיווחים, כשאתר הוליווד ריפורטר, מהאתרים החשובים בתעשייה, פרסם כי ממש ברגעים אלו נערכים דיונים קדחתניים בנושא, שאמורים להשאיר את הסדרה לעונה נוספת ואחרונה, שתאפשר לה לשבור את השיא.

סלע המחלוקת, על פי אותם דיווחים, הוא התשלום שתעביר NBC לוולף עבור שידור הסדרה. וולף דחה את ההצעה האחרונה שהעבירה NBC, כשברקע קיימת האפשרות שינסה למכור את הסדרה לרשת הכבלים TNT, שכבר הביעה בה התעניינות בעבר. עם זאת, ישנו ספק רב באשר ליכולתה של TNT לשלם את הסכום הדרוש עבור שידור הסדרה, שנחשבת לאחד המותגים הגדולים בתולדות הטלוויזיה האמריקאית.

לכאן או לכאן, הדיונים בנושא אמורים להסתיים בהקדם, לקראת הצגת לוח המשדרים הצפוי של הרשת בקרוב. סדרה נוספת שגורלה אמור להיות מוכרע היא "גיבורים", שאף עליה נכתב כי היא בדרך לביטול, אולם כרגע שוקלים ב-NBC להזמין עונה מקוצרת שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully