וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: "חוק וסדר" יורדת מהמסך

עינב שיף

14.5.2010 / 20:26

הסדרה הוותיקה והמוערכת לא תזכה להיות הסדרה הוותיקה בתולדות הטלוויזיה, לאחר שרשת NBC החליטה לבטלה בשל עלותה הגבוהה. הפרק האחרון ישודר ב-24 במאי

"חוק וסדר", אחת מסדרות הדגל של הטלוויזיה האמריקאית וציון דרך חשוב בתולדותיה, תסיים את דרכה ב-24 במאי, כך הודיעה באופן רשמי היום (שישי) רשת NBC, המשדרת את הסדרה. להודעה קדמו 24 שעות של ספקולציות ומשא ומתן קדחתני עם מפיק הסדרה, דיק וולף, אולם בסופו של דבר החליטה הרשת שעלותה של הסדרה גבוהה מדי ביחס לרייטינג שהיא מביאה וכי יש לבטלה.

"לא ניתן להפריז בעוצת התרומה של קולקטיב 'חוק וסדר' ודיק וולף בשני העשורים האחרונים", אמר ג'ף גספין, יושב ראש מחלקת הבידור של NBC. "המורשת של 'חוק וסדר' המקורית תמשיך להשפיע כמו שאף סדרה לא תוכל לעשות כן". וולף, מפיק הסדרה, הגיב בהצהרה בת 4 מילים בלבד: "אל תתלונן, אל תסביר".

המכה ל"חוק וסדר" קשה במיוחד, כיוון שהעונה הבאה היתה אמורה להיות העונה ה-21 של הסדרה, מה שהיה הופך אותה לסדרה ששודרה ברציפות יותר מכל סדרה אחרת בתולדות הטלוויזיה, כשבשיא הקודם מחזיקה הסדרה "Gunsmoke". עם זאת, רשת NBC הודיעה כי תמשיך לשדר את סדרות הבת של הסדרה, "חוק וסדר: לוס אנג'לס" וכן הסדרה הוותיקה והמוערכת "חוק וסדר: מדור מיוחד". לסדרה סדרת בת נוספת בשם "חוק וסדר: כוונה פלילית".

בנוסף לשיא שלא יישבר, הניו יורק טיימס מדווח כי כתוצאה מהביטול ייפגעו גם אלפי עובדיה המצויים בעיר ניו יורק, שם צולמה הסדרה לאורך כל שנותיה. "זו מכה בבטן לניו יורק", אמר מפיק לשעבר של הסדרה לעיתון.

"חוק וסדר" עוסקת בחקירת מקרי פשע המתרחשים בעיר ניו יורק מנקודת מבטן של המשטרה החוקרת את הפשעים והפרקליטות, המנסה להביא לדין את מבצעיהם. לאורך השנים נתגלו בסדרה כוכבים רבים כמו כריס נות' ("סקס והעיר הגדולה"), בנג'מין בראט, אנג'י הרמון, סם ווטרסטון וג'רי אורבך המנוח, השניים האחרונים זכו בפרס גילדת שחקני המסך על תפקידם בסדרה. הסדרה זכתה ב-2 פרסי אמי, אחד מהם בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר בשנת 1997.

גם הירו כבר לא יהיה הירו

סדרה נוספת של NBC שתרד מהמסך היא "גיבורים", מהסדרות הבולטות של העשור, שלא תשוב לעונה נוספת. הסיבה העיקרית לביטול היא הרייטינג הנמוך של התוכנית, שלא הצליחה לשחזר את תהילת העונה הראשונה שלה שמשכה כ-14 מיליון צופים לפרק. לוח השידורים המלא של NBC ייחשף ביום ב' הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully