וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת חדשה נגד רומן פולנסקי

עינב שיף

15.5.2010 / 3:04

השחקנית הבריטית שרלוט לואיס טוענת כי הבמאי פגע בה "באופן הגרוע ביותר" בשנות ה-80 בהיותה בת 16 בלבד. עורכי דינו של פולנסקי תקפו בתגובה את פרקליטות לוס אנג'לס

האם מצבו המשפטי של רומן פולנסקי ממשיך להסתבך? אם עדותה של שרלוט לואיס, שחקנית בריטית בת 42, תימצא נכונה, ייתכן בהחלט שכן. במסיבת עיתונאים שנערכה אמש (שישי), טענה לואיס כי הבמאי, הנמצא במעצר בית בשוויץ כשארצות הברית דורשת את הסגרתו לשטחה, ניצל אותה מינית בהיותה בת 16 בלבד.

"הוא ניצל אותי באופן הגרוע ביותר", אמרה לואיס במסיבת העיתונאים באשר לתקרית, שהתרחשה לכאורה בדירתו של הבמאי בפריז, שליהק את השחקנית מאוחר יותר לסרט "פיראטים". "הוא ניצל אותי וחייתי עם תוצאות התנהגותו כל השנים האלו", הוסיפה. עורכת דינה של לואיס כי השחקנית סיפקה ראיות לפרקליטות מחוז לוס אנג'לס, לשם נסעו השתיים כדי לחזק את התיק המשפטי הנוכחי של פולנסקי. לדבריה, לואיס נלחמת בטענה כי המקרה בו פולנסקי שכב עם הילדה בת ה-13 הינו מקרה בודד.

בפרקליטות לוס אנג'לס אישרו כי לואיס נפגשה עם צוות חוקרים העוסקים בתיק, אך טרם נפתחה חקירה בנושא. בתגובה, עורכי דינו של פולנסקי לא התייחסו להאשמותיה של לואיס והעדיפו לתקוף שוב את פרקליטות מחוז לוס אנג'לס. "אנחנו יודעים שהוא עדיין מסרב לספק לשוויצרים מידע מדויק ושלם בנוגע לבקשת ההסגרה", אמרו עורכי דינו בהצהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully