וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצנת האינדי הישראלית תקיים מחווה לג'פרי לואיס

עינב שיף

15.5.2010 / 16:12

רגע לפני שאמן האנטי פולק מגיע לסיבוב הופעות בישראל,יעלו על במת מועדון רדיו אי.פי.ג'י.בי בתל אביב כמה ממיטב היוצרים בסצינת האינדי המקומית ויקיימו ערב מחווה לכבודו

רגע לפני שהוא מגיע לסיבוב הופעות בישראל, יעלו ביום ראשון על במת המועדון החדש רדיו אי.פי.ג'י.בי בתל אביב כמה ממיטב היוצרים בסצינת האינדי המקומית ויקיימו ערב מחווה לאמן האנטי פולק ג'פרי לואיס. באירוע ישתתפו בין היתר בן טברסקי, קואמי דה לה פוקס, רוצי בובה, בלה טאר, יואל דנילוף ועמית קלינג.

בנוסף יוקרנו באירוע קליפים של לואיס שמלבד היותו זמר הוא גם מאייר וקטעי ראיונות שהתקיימו עם לואיס בשנים האחרונות. לאחר המחווה תתקיים הופעה של אד טרנר והדנילוף סנטר. אלון עוזיאל יתקלט במהלך כל הערב שירים של לואיס ואמנים שונים מהם הוא הושפע.

לואיס, אחד מיוצרי האינדי המוערכים בעשור האחרון יגיע לסיבוב הופעות בישראל בסוף החודש הקרוב. לואיס יגיע לשלוש הופעות - באוגנדה בירושלים ב-23 במאי, במרתף 10 בחיפה ב-24 במאי, ובלבונטין 7 בתל אביב ב-25 בחודש. לואיס יופיע יחד עם אחיו ג'ק לואיס כאשר את ההופעות של השניים בישראל תחמם המוזיקאית הלונדונית לייל ארד, הבת של המעצב הישראלי המפורסם רון ארד, שתגיע עם לואיס לישראל. הגוף שאחראי להבאתו של לואיס לישראל היא חברת ההפקה הישראלית "דםדם" בניהולו של בן ריפתין, לשעבר ממנהלי הלייבל פית/קית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully