וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק לי עצבני בפסטיבל קאן

עינב שיף

15.5.2010 / 18:43

הבמאי הוותיק, המציג בפסטיבל את סרטו החדש "Another Year" הנחשב למועמד לזכייה בפסטיבל, סגר חשבון עם אחד העיתונאים בתקרית המביכה ביותר בפסטיבל עד כה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

הבמאי האנגלי מייק לי נודע בטמפרמנט הקצר שלו כלפי עיתונאים והיום (שבת) אותה עצבנות קפצה באחד האירועים המתוקשרים בעולם הבידור - פסטיבל קאן. במסיבת העיתונאים שנערכה במקום לכבוד סרטו החדש, "Another Year", המתחרה בתחרות הרשמית של הפסטיבל ואף נחשב למועמד לזכייה ב"דקל הזהב" היוקרתי, לי התעמת עם עיתונאי בריטי כשסירב לענות על שאלותיו וסירב לפרט למה.

לצד זאת, סנט לי בעיתונאית אחרת שלדעתו לא הבינה את הסרט ולשאלת עיתונאי אחר שהציג בפניו תאוריה ושאל אם הוא צודק, השיב לי "לדעתי אתה די טועה".

עם זאת, עבור יחידי סגולה במקום כנראה, לי ניאות להסביר את העומד מאחורי סרטו החדש, העוסק בחייהם של בני זוג בשם המיוחד טום וג'רי. "אין בני אדם משעממים", אמר לי, בפשטות. בנוסף, הביע הבמאי הוותיק, שאף מתוכנן לו ביקור בישראל בחודש נובמבר הקרוב, תקווה כי הקולנוע הבריטי ימשיך לעסוק בסיפורים חברתיים-אנושיים במקום ב"גחמות הסינתטיות של החיים כפי שהם משתקפים בסרטי הוליווד, שמשפיעים מאד על הקולנוע הבריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully