וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר יוסף נפצע - סיבוב ההופעות הישראלי של בלקן ביט בוקס נדחה

עינב שיף

16.5.2010 / 11:10

הסולן האנרגטי של הלהקה המצליחה נפל מגובה שלושה מטרים במהלך הופעה ולא יוכל להשתתף בהופעות הלהקה בישראל. הלהקה עמלה על מציאת תאריכים חלופיים בחודש יוני

סיבוב ההופעות הקרוב של בלקן ביט בוקס בישראל נדחה, בעקבות פציעתו של סולן ההרכב תומר יוסף. הנהלת הלהקה הודיעה הבוקר כי יוסף נפל מהבמה בגובה 3 מטרים בהופעה שהתקיימה במסגרת פסטיבל " La 7eme Vague" בצרפת מול קהל של כ-10 אלפים אנשים.

"בעקבות הנפילה איבד תומר את ההכרה למספר דקות, ואובחן כסובל משברים וחבלות", נמסר מהנהלת הלהקה. יוסף שוחרר מחדר המיון בצרפת, נסע עם הלהקה לישראל וכעת הוא נמצא אבחון רפואי נוסף בבית החולים איכילוב בתל אביב. שם, בעצת הרופאים, הוחלט כי סיבוב ההופעות הקרוב של הלהקה בישראל יבוטל.

מנהל הלהקה, אבישר סביר, מסר כי יימצאו תאריכים חלופיים בחודש יוני להופעות הלהקה בקיבוץ בארי, מועדון הברהל'ה בלהבות חביבה ושתי ההופעות המצופות בבארבי בתל אביב בסוף השבוע הקרוב. לרוכשי הכרטיסים ניתנת אופציה להמיר את הכרטיסים שנרכשו מראש בכרטיסים למופעים בתאריכים החדשים שיפורסמו, בהתאם למועדון בו אמור היה להיערך המופע. המועדים החדשים יפורסמו באתר הרשמי של הלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully