וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC חשפה את לוח שידורי הסתיו שלה

17.5.2010 / 8:45

הרשת תנסה לשפר את התדמית המרוסקת שלה בעזרתם של ג'יי.ג'יי אברהמס ("אבודים"), ג'רי ברוקהיימר ("CSI") וגם עונות חדשות של "קומויוניטי", "המשרד" ו"רוק 30"

לאחר התקופה הלא פשוטה שעברה, ובראשה הפרידות הלא מכובדות מקונאן אובריאן ומ"חוק סדר", הציגה אמש (ראשון) NBC את לוח עונת הסתיו שלה בפני המפרסמים. ג'ף גספין, יו"ר הרשת, הודה כי היא עשתה בזמן האחרון לא מעט טעויות אבל הביע אמונה בכוחו של הלוח החדש להשכיח אותן בעזרת כמה סדרות ותוכניות חדשות, וכן עונות נוספות של להיטים עכשוויים.

יום שני החדש יתחיל בשידור העונה הרביעית של קומדיית הפעולה "צ'אק". לאחר מכן יוכלו הצופים בארצות הברית להתרשם מ"The Event", מותחן עתיר קונספירציות סטייל "24" בכיכובו של ג'ייסון רייטר, והערב ייסגר ב"Chase", סדרת פעולה מבית היוצר של ג'רי ברוקהיימר, אחד המפיקים המצליחים בתולדות תעשיית הבידור האמריקאית ("CSI", "שודדי הקריביים").

ביום שלישי, לעומת זאת, לא יהיו חידושים, אלא עונה נוספת של תוכנית הריאליטי "לרדת בגדול", ועונה שנייה של "הורים במשרה מלאה", הגרסה הטלוויזיונית של הדרמה הקולנועית, שזכתה השנה להצלחה נאה.

יש חיים אחרי סטיב קארל?

ביום רביעי, שיציג בעיקר חוקרים ועורכי דין, ירגישו מעריצי "חוק וסדר" המקורית בחסרון העונה ה-21 שלה, שכבר לעולם לא תצא לפועל. הערב ייצא לדרך בשידור "Undercovers", מותחן על זוג נשוי המשרת יחדיו ב-CIA. את הסדרה יצר נער הזהב ג'יי.ג'יי אברהמס, שחתום על הלהיטים הטלוויזיוניים "אבודים" ו"זהות בדויה", וגם על שובר הקופות "סטאר טרק". מיד לאחר מכן תגיע עונה נוספת של "חוק וסדר: מדור מיוחד", והיא תלווה בעונה הראשונה של סדרת הבת החדשה "חוק וסדר: לוס אנג'לס".

לאחר כל האנדרלין הזה, יוכלו הצופים בארצות הברית להירגע מול הרצף הקומי של ימי חמישי, שיכלול עונות חדשות של "קומיוניטי", "רוק 30" ו"המשרד", שתיאלץ להתמודד עם עזיבתו האפשרית של סטיב קארל. לאחר השלישייה הוותיקה הזו יגיעו שתי סדרות קומיות חדשות: "Outsourced", שהולכת בעקבות "המשרד" ועוסקת בעיוותים האבסורדיים של עולם העבודה האמריקאי: במקרה זה, היא תלעג על הנטייה שלו להתבסס על אאוטסורסינג מעבר לים. את הערב תחתום "Love Bites", סדרה קומית-רומנטית שאפתנית, שתציג פרקים באורך של שעה על צדדים שונים ומשונים של אהבה בעידן המודרני.

לקראת עתיד ורוד יותר?

יום שישי יתחדש בתוכנית הריאליטי "School Pride" בהפקתה של שריל היינס ("תרגיע"), ששמה לעצמה למטרה לשפץ בתי ספר ישנים ומוזנחים, וכן ב"Outlaw", שבה מגלם ג'ימי סמיתס שופט עליון שעזב את הכס כדי לסייע לאזרחים הפשוטים.

ביום ראשון תמשיך הרשת לבסס את לוח המשדרים שלה על משחקי ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקאית, שבשנים האחרונות נהנית מפופולריות גדולה מאי פעם. בהמשך הסתיו תגיע גם עונה חדשה של "מחלקת גנים ונוף", ו-NBC גם תרענן את המסך בכמה תוכניות וסדרות שלא נראו קודם, ובהן הסדרה החדשה של פול רייזר ("משתגעים מאהבה") והשעשועון "Minute To Win It", שבו נדרשים המתמודדים לתקתק משימות למיניהן תוך דקה כדי לזכות במיליון דולר. טרם ידוע מתי, אם בכלל, יגיעו כל התוכניות והסדרות הללו למסכי הטלוויזיה בישראל, אבל ברור כי NBC חייבת בהצלחתן כדי לשפר ולו במעט את תדמיתה, שידעה כאמור ימים טובים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully