וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב חן דיזנגוף ייפתח מחדש בשבוע הבא

17.5.2010 / 13:07

כל התל אביבים שנמאס להם לצאת מחוץ לעיר כדי לראות את שוברי הקופות האחרונים יכולים להירגע: בית הקולנוע הוותיק שבכיכר דיזנגוף ייפתח ביום רביעי הקרוב לאחר שיפוצים מסיביים

לאחר שיפוצים של כמה חודשים, שבהם נותרה תל אביב כמעט בלי בתי קולנוע, ייפתח מחדש ביום רביעי הקרוב רב-חן דיזנגוף, בית הקולנוע שבכיכר דיזנגוף.

קודם לכן, מרבית האולמות שבמתחם לא עמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של חווית הצפייה הקולנועית בימינו, והשיפוצים, שעלותם מוערכת ב-12 מיליון שקל, נועדו לדאוג שהם יעמדו בהם. כעת יכלול המתחם ארבע אולמות: באולם הראשון, שיהיה הגדול בארץ, יהיה מקום ללא פחות מ-500 צופים. שני אולמות נוספים יפתחו את דלתותיהם ל-120 צופים כל אחד, ובאולם הרביעי והאחרון יהיו 80 מקומות. כל האולמות יציעו משענת ראש ומקום לכוס השתייה, וכן מבטיחים תנאי צפייה שימנעו את הסתרת המסך, וכן את מערכות הסאונד המשוכללות ביותר. בכל האולמות תהיה גם אופציה להקרנות תלת ממדיות. חידוש נוסף בבית הקולנוע יהיה בית קפה שיוקם במתחם.

רב חן דיזנגוף המחודש ייפתח ברביעי 19.5, מוצאי שבועות, ויציג בין השאר את סרט הפנטזיה "הנסיך הפרסי", שיעלה ביום זה בישראל ובשאר העולם.

בנוסף לרב חן דיזנגוף, קיימים בתל אביב גם קולנוע גת שבכיכר רבין וקולנוע לב דיזנגוף שבדיזנגוף סנטר. כמו כן, מתקיימות הקרנות מסחריות במוזיאון תל אביב ובסינמטק. נוסף על כך, פועלים בעיר בית קולנוע דיזנגוף, שאמור להיסגר בחודשים הקרובים, וכן רב חן מגדל האופרה, שלאור פתיחתו המחודשת של רב חן דיזנגוף קיים ספק בנוגע להמשך עתידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully