וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FOX חשפה את לוח עונת הסתיו שלה

17.5.2010 / 18:28

הרשת החדשה הציגה למפרסמים את התוכניות שלה לתחילת השנה הקרובה. בתפריט: עונות נוספות של "Glee", "האוס", "משפחת סימפסון" ושינוי פורמט ב"אמריקן איידול"

לאחר NBC, הגיע גם תורה של רשת FOX להציג היום בפני המפרסמים את לוח הסתיו שלה. אך בניגוד ל-NBC, שתעשה ככל הניתן כדי לשפר את התדמית שלה, FOX נמצאת כרגע בתור זהב, כך שלוח השידורים שלה כולל יותר עונות נוספות של הצלחות מתמשכות מאשר סדרות ותוכניות חדשות.

וכך, בין השאר יציג הלוח עונות חדשות של להיטים כמו "האוס" ן"שקר לי", וגם של "Bones", "פרינג'", "מטבחי הגיהנום" ו"Human Target". מובן שגם "משפחת סימפסון" הנצחית תשוב בפעם ה-22. יחד איתה יחזרו גם סדרות האנימציה האחרות של הרשת, "פמילי גאי", "אבא אמריקאי" ו"The Cleveland Show".

גם "אמריקן איידול" תשוב במהלך השנה, אבל הפעם בלי סיימון קאוול, ובפורמט מעט אחר: בימי שלישי יוצגו הביצועים של המועמדים, ובימי חמישי חבר השופטים ייתן עליו את דעתם, פיצול שנועד לסייע ל-FOX לקדם את סדרותיה החדשות.

בין הסדרות הללו אפשר למצוא את "Raising Hope", שבה יציג גרג גרסייה קומדיה נוספת ברוחה החצופה של "קוראים לי ארל". לעומת זאת, הכוכב וויל ארנט ינסה לשחזר את הישגי "משפחה בהפרעה" ב"Running Wild", שבה יגלם שובר לבבות המנסה להמיס את לבה של אהובת ילדותו (קארי ראסל).

שירים וטאצ'דאונים

מעריצי הסרט "זה ייגמר בדם" יזכו להצצה נוספת בעולם הנפט הטקסני בדרמה הטלוויזיונית "Lonestar", ובהמשך העונה יגיעו עוד כמה סדרות חדשות, ובהן "Ride Along", מותחן פעולה חדש של שון ריאן ("המגן"). FOX גם תנסה לשמור על מעמדה כיצרנית להיטי אנימציה, ולשם כך תציג את "Bob's Burgers", שכמשתמע משמה מתרחשת במזללת המבורגרים. גם "Mixed Signals" העיבוד האמריקאי של "רמזור", צפוי לעלות במהלך השנה, אך זה יקרה בשלב מאוחר יותר.

כך או כך, אירוע השיא של FOX במהלך השנה הבאה יהיה שידור הסופרבול בשישה בפברואר. באופן מפתיע, FOX החליטו שלא להקדיש את משבצת השידור היוקרתית שלאחר המשחק המכריע בעונת הפוטבול כדי לקדם לראשונה סדרה חדשה. במקום זאת, הם ישדרו בה את העונה השנייה של "Glee" מה שמוכיח כי איש לא יכול לעמוד בקסמם של התיכוניסטים המזמרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully