וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 8 מגייס את הרולינג סטונס וקורט קוביין

אייל דץ

17.5.2010 / 19:55

ערוץ 8 יקדיש את שידוריו בחודשים הקרובים ליוצרים מוזיקליים. לשם כך רכש הערוץ סרטים בנושא, בינהם הסרט המדובר Stones" In "Exile המתעד את יצירת אלבום המופת של הסטונס

חגיגה מוזיקלית בערוץ 8: החל מחודש יוני ועד חודש אוגוסט יקדיש הערוץ את שידוריו ללהקות ויוצרים מוזיקליים. לשם כך רכש הערוץ סרטים דוקומנטאריים המתעדים להקות ויוצרים גדולים בניהם: הרולינג סטונס, מייקל ג'קסון, קורט קוביין ולהקת U2.

החגיגה המוזיקלית תיפתח ב-1 ביוני עם הקרנת הסרט המדובר "Stones In Exile". הסרט מתעד את תהליך היצירה של חברי להקת הרולינג סטונס לרגל צאת אלבומם: ".Exile On Main St", שיוצא במהדורה מחודשת ברחבי העולם. במסגרת הסרט מובאים קטעי ארכיון אישיים של חברי הלהקה המצליחה שלא נראו מעולם.

בנוסף, רכש הערוץ את הסרט "האמת מאחורי מותו של מייקל ג'קסון". שישודר במסגרת פרויקט מיוחד לציון שנה למותו של מלך הפופ, הסרט, הכולל 300 שעות של חומר מצולם, מציע תמונה מלאה מאחורי הנסיבות שהובילו למותו של ג'קסון. הסרט כולל ראיונות עם האנשים הקרובים אליו ביותר וכן צילומים שטרם נראו בעברו של ג'קסון. הסרט ישודר ביום רביעי, ה- 30 ביוני.

בנוסף לשני הסרטים הללו תשודר גם המיני סדרה הדוקומנטארית "מורגן פרימן במסע לגילוי המוזיקה האמריקאית" , הסרט BLONDIE –PICTURE THIS המתעד את סיפורה של הלהקה הבריטית בלונדי ופרקים חדשים של הסדרה "האלבומים הקלאסיים", בהם יופיעו, להקת U2, הסקס פיסטולס,לו ריד ופראנק זאפה.

כמו כן ישודר הסרט המדובר "Last 48hrs Of Kurt Cobain" - על מי שנחשב לקול של שנות ה-90, סולן להקת "נירוואנה" קורט קוביין, ששם קץ לחייו ב- 5 באפריל 1994.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully