וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: כל החתיכים אצלי להורדה חינם

עינב שיף

21.5.2010 / 7:35

מה עושים כשכל שיר באלבום של הלהקה הוא סינגל פוטנציאלי? נותנים את האלבום לקהל להורדה חינם דרך וואלה! תרבות, כשהיום מתחילים עם הסנונית הראשונה - "מתישהו"

יח"צ - חד פעמי

בזמן שהמתינו "כל החתיכים אצלי" להחלטות ועדות הפלייליסט השונות בקשר לעתידו של שיר אחד בודד שהוציאו לרדיו, הבינה הלהקה כי אין ברצונם להיות תלויים באף תחנת רדיו כדי להגיע למודעות ציבורית.

לכן החליטה הלהקה כי למעשה כל שיר באלבום הוא סינגל והוא יגיע לקהל ישירות, כפי שראוי בתעשיית המוזיקה של שנת 2010. מתוך ההבנה כי השוק משתנה דרך הרשת, החליט ההרכב להעניק בכל שבוע שיר מהאלבום להורדה חינם בלעדית בוואלה! תרבות, עד להשקה החגיגית של האלבום ב-15 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב.

"כל החתיכים אצלי סבורים כי כיום הקהל הישראלי מקבל את ההזדמנות הממשית להכיר לראשונה מוזיקאים מעל גלי האתר", אומרים בלהקה. "הגיע הזמן להחזיר את הכוח למוזיקאים ולא לחכות להזדמנות להגיע לקהל דרך תיווך חיצוני".

"השוק משתנה, אנשים פחות ופחות משלמים על מוזיקה חדשה, ויש להפיץ אותה חזק ובכוח כדי לפגוש את המעריצים, בסופו של דבר, פנים מול פנים בהופעות", מוסיפים בלהקה. "ההליך מאפשר לפגוש במגוון מוזיקלי רחב ולא מתפשר, שאינו מנסה לרצות את המכנה המשותף הגדול ביותר ושאינו מנסה למצוא חן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל שיר - סינגל. כל החתיכים אצלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

להורדת השיר

את הסיפתח עושה הלהקה עם השיר "מתישהו", שניתן להורדה כאן. "מתישהו הוא שיר על מי שנמאס לו מהרעש והצלצולים בחיים שלו אבל לא מצליח לשבור את מעגל הקסמים שהוא צריך לשחק", מסבירה הסולנית איה זהבי פייגלין. "הוא (היא) מקווה להצליח לקבל איזה לילה שבו ילך לישון בשקט עם חיוך ואיזשהי הרגשה של אותנטיות".

כדי להוריד את השיר, כל שצריך לעשות הוא לעקוב אחרי ההוראות: עמדו עם העכבר על הלינק הראשון, לחצו על הכפתור הימני, בחרו באופציית "Save Target As", שמרו את השיר על המחשב והאזינו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully