וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילי אלן כבשה את פרסי האייבורי נובלו

21.5.2010 / 0:41

היוצרת הבריטית משלימה שנה חלומית עם זכייה בשלושה פרסים מטעם המקבילה הבריטית לאקו"ם, אותם קיבלה בהתרגשות גדולה. ערב מצוין גם לבאט פור לאשס ופאולו נוטיני

לילי אלן היא המנצחת הגדולה של האייבורי נובלו, מעין מקבילה בריטית לפרסי האקו"ם הישראליים. במסגרת טקס חלוקת הפרסים, שהתקיים אמש (חמישי) בלונדון, קטפה אלן יחד עם מפיקה גרג גורסטיין את הפרסים למוזיקה המושמעת ביותר, לסונגרייטרים של השנה על האלבום "It's Not You, It's Me" ואת פרס המילים והמנגינה הטובים ביותר על ההמנון "The Fear". "אני נרגשת מאוד", אמרה אלן על הבמה, "כשישבתי בפיג'מה וכתבתי את השיר הזה, לא האמנתי שאקבל עליו את הפרס".

נוסף על אלן, זכו Bat For Lashes בפרס השיר העכשווי הטוב ביותר על הבלדה "Daniel". ג'וני מאר, לשעבר גיטריסט הסמיתס, קיבל פרס מיוחד על השראה אמנותית, ואמר בנאומו כי השראה היא הדבר החשוב ביותר במוזיקה. פול וולר זכה בפרס מפעל חיים, אותו קיבל מידי נואל גאלגר שאמר "זה האיש שהוא הרוק".

בין הזוכים האחרים יש לציין את פאולו נוטיני, שקטף את פרס האלבום על "Sunny Side Up", את הזמר הוותיק ניל סדקה, שזכה בפרס בינלאומי מיוחד ואת ג'ון פאואל, שעוטר בפרס הפסקול הקולנועי הטוב ביותר על "עידן הקרח 3".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully