וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים בלבד: מועדון הבלוק ייסגר

עינב שיף

21.5.2010 / 17:48

לאחר מלחמות עם העירייה, השכנים ובתי המשפט, אחד המועדונים האהובים בתל אביב יסיים את תפקידו בתחילת יוני. הבעלים, ירון טראקס: "חלק מהבעיה היה חוסר הניסיון שלנו"

אחר הצהריים של יום שישי הוא זמן די בעייתי לבשורות מהסוג הזה, אבל נראה שאין ברירה: מועדון הבלוק, אחד המועדונים המצליחים והאהובים בתל אביב בשנים האחרונות יסיים את תפקידו ב-8 ביוני, לאחר שנתיים בלבד ולאחר שרשרת מאבקים בעירייה, בשכנים ובבתי המשפט.

לדברי הבעלים של המקום, הדי ג'יי ירון טראקס, מעל המקום תלוי ועומד צו הריסה לטובת כביש מהיר שמתוכנן לעבור במקום. "לצערנו, כל הנסיונות לפנות לבית המשפט ולהידבר עם העיריה כדי לקבל ארכה לפחות עד לתחילת העבודות על הכביש בשטח, עלו בתוהו", מספר טראקס בעמוד הפייסבוק של המועדון.

"זהו, אין דרך חזרה, לפחות לא במקום הזה", אומר טראקס לוואלה! תרבות. "במקום אחר אולי נצליח, אבל גם לא בטוח שזה יקרה. אנחנו אחרי חמישה חודשים של ניסיונות עם עורכי דין ובית המשפט לשנות את רוע הגזירה, אבל נראה לי שזה כבר גורל בעיר הזו, כי אם תשים לב - כל 10 שנים נסגרים כל המועדונים המיתולוגים ודווקא על ידי העירייה.

זה נחמד, לפחות אתה מגדיר את המקום כמיתולוגי.

מיכאל כהן (מההרכב כהן@מושון) אמר לי שהוא שמע את ג'יילס פיטרסון אומר 'בוא נבדוק אם מערכת הסאונד היא באמת הכי טובה בעולם' ואז הבין שהמקום מיתולוגי. כנראה שזה ככה".

הבלוק אכן זכה לתהודה בינלאומית בזכות חוויות רבות של די ג'ייז מהעולם שלא שכחו את מערכת הסאונד המשובחת של המקום, החל מבנג'י בי ועד מודימן ולארי הרד. עם זאת, טראקס יודע שניהול מועדון בסדר הגודל הזה הוא הרבה מעבר לאיכות הבסים: "חלק מהבעיה הוא חוסר ניסיון", הוא אומר. "כשפתחנו את המועדון, ידעתי שיש לי משהו מעניין וטוב להציע, אבל לא היה לי שום ניסיון בניהול. לא ידעתי ממה אני צריך להיזהר יותר וממה פחות. נכון שיש רואי חשבון ועורכי דין ומנהלים, אבל אם היזם והבעלים בעצמו לא נזהר, אז שום דבר לא חשוב. גם כאן הכל נראה בסדר ופתאום אני מגלה שעומדים לבנות כביש מהיר על הרחבה שלנו.

טראקס מציין לחיוב את את סגן ראש העירייה אסף זמיר, שניסה לסייע במקום, עד שהבין שמדובר בתכנון כביש ואז המליץ לטראקס לעזוב. "אתה לא תצליח, הוא אמר לי", מספר טראקס. "מה אני אגיד, נקווה שאצליח במקום חדש. הבעיה היא שאני לא מוכן להתפשר ואעשה זאת רק אם יהיה מדובר במקום לא פחות טוב אם לא יותר מהבלוק. וזה קשה".

בשבועות הקרובים ייערכו מסיבות פרידה מהליינים השונים של הבלוק, כשהמסיבה הסופית שתסגור את המועדון ינהל דני קריביט, מהדי ג'ייז החשובים ביותר בתולדות ההאוס והדיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully