וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה קינן וחנה מרון במופע מיוחד בכנס של האקדמיה ללשון

אייל דץ

23.5.2010 / 11:10

כינוס פתוח של האקדמיה ללשון עברית, שיעסוק בשלל הקשרים בין השפה לחיינו, יארח את שר החינוך, שרת התרבות, סופרים וחוקרים, וכן את המופע "120 שנה של שירי ילדות בעברית"

מה תפקידו של מקצוע העברית בבית הספר – ללמד את התלמידים עברית או דקדוק? איך משתקפות האלימות והתוקפנות בחברה שלנו בשפה ובאופני השימוש בה? מה האתגרים שמתורגמנית סימולטנית מתמודדת אתם? בשאלות האלה ובעוד נושאים רבים יעסוק כנס של האקדמיה ללשון העברית שייפתח מחר (שני) במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.

בכנס, שיתפרס על פני יומיים ויהיה פתוח לקהל הרחב, ישתתפו בין היתר שרת התרבות והספורט לימור לבנת ושר החינוך גדעון סער. בין המרצים שישתתפו בכנס: יוסי שריד, ירון לונדון, מאיר שלו, דורי מנור ועוד. בנוסף ישתתפו בכנס גם תת-אלוף אלי שרמייסטר, קצין החינוך והנוער הראשי, שידבר על מעמד העברית בצה"ל ועל תכניות הצבא בשנת הלשון העברית וד"ר שמשון שושני, מנכ"ל משרד החינוך, שישב בראש מושב שיעסוק בעברית במערכת החינוך.

בסיום היום הראשון של הכנס יתקיים המופע "מה למעלה מה למטה" – 120 שנה של שירי ילדות בעברית. המופע משלב מוזיקה, תיאטרון וקטעי קריאה. משתתפים: רונה קינן, חנה מרון, רוני סומק, מיכל בת-אדם, אגי משעול, מיקי ורשביאק, נירה רבינוביץ, עינת ויצמן, ויעל דר.

הכינוס הפתוח ללשון העברית ולספרותה, 25-24 במאי, מוזאון ארץ ישראל, תל-אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully