וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל פיק.ניק מעלה הילוך

עינב שיף

23.5.2010 / 11:54

המפיק העומד מאחורי פסטיבל פסטיבל פיק.ניק חשף במסיבת עיתונאים את הפרטים הטכניים מאחורי האירוע והתייחס לכשלים הטכניים בהופעה של מטאליקה: "ברמות האלו זה לא צריך לקרות"

המפיק שוקי וייס קיים הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לכבוד פסטיבל פיק.ניק, שייערך ב-5 וב-9 ביוני בגני התערוכה. במסיבת העיתונאים, וייס ניסה שלא להתייחס לנושא ההופעה של מטאליקה, שסבלה מבעיות סאונד קשות, אולם בסופו של דבר ענה לשאלות העיתונאים בנושא.

"ברמות האלו מה שקרה לא צריך לקרות", אמר וייס בהתייחס לתקלות הטכניות בהופעה אמש. "גם אני לא חסין בפני תקלות כאלו ואני בטוח שזה כואב שזה קורה באירוע שאתה מפיק". לדבריו, "אני בטוח שהלהקה עצמה נתנה את כל כולה". מאחורי הפקת המופע של מטאליקה עמד יריבו העסקי של וייס, מרסל אברהם.

וייס התייחס כאמור גם לביטול של אלביס קוסטלו את הופעתו בישראל ואמר, כי לא הופתע כלל מהביטול. לדבריו, "אנחנו עושים בירורים מעמיקים על האמנים ומנהליהם לפני ולא קובעים אם נראה לנו שיש לאמנים ספק באשר להגעתם".

במסיבת העיתונאים חשף וייס את כל הפרטים הטכניים מאחורי מה שהוא הגדיר כאירוע מסובך למדי: "נהיה עדים לפסטיבל מאוד מורכב", אמר וייס. לדבריו, 120 אמנים ואנשים צוות אמורים להגיע לישראל ברכבת אווירית לקראת הפסטיבל, שתקציבו נאמד במיליון וחצי דולרים. "הצלחנו לקבץ להקות שמופיעות בפסטיבלים הגדולים והמפוארים ביותר בעולם", אמר וייס בגאווה.

וייס גם התייחס למחירי הכרטיסים ואמר כי "מחירי הכרטיסים הם התשובה לקהל הישראלי שנהנה מהשפע שיש השנה. אין סיבה לינוק את כל הכסף מהקהל, אנחנו רוצים להראות שאפשר גם אחרת".

פסטיבל פיק.ניק ייערך בין ה-5.6 ל-9.6 בגני התערוכה בתל אביב. ההופעות יפתחו בשעה שש וחצי כאשר ביום הראשון של הפסטיבל יופיעו הקלאקסונס בשעה שבע ועשרים, אחריהם פלסיבו בשעה תשע ולאחר מכן הגורילאז סאונד סיסטם בשעה אחת עשרה. ביום השני תופיע להקת קרוסלה בשעה שבע, האדיטורז בעשרה לשמונה וגולת הכותרת של הפסטיבל- הפיקסיז, תופיע בשעה תשע וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully