וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 משוררים ומוזיקאים בפסטיבל "מטר על מטר" בירושלים

אייל דץ

23.5.2010 / 12:59

חיים גורי, שמעון אדף ומשוררים נוספים בפסטיבל, שיתקיים זו הפעם השלישית בין התאריכים 22-24 ביוני, הפעם בשכונות של לב העיר, נחלאות ושוק מחנה יהודה

שמונים משוררים ומוזיקאים ישתתפו בפסטיבל "מטר על מטר" שיתקיים בחודש הבא בירושלים, בין ה-22 ועד ה-24 ביוני. הפסטיבל, המתקיים זו הפעם השלישית, הוא יוזמה של קבוצת המשוררים "כתובת", קבוצה הפועלת מ-2002 ומארחת עשרות מופעי שירה ומוסיקה, סדנאות כתיבה, ומפגשים עם משוררים מהארץ ומחו"ל. הפסטיבל יתקיים בשכונות של לב העיר, נחלאות ושוק מחנה יהודה.

נושאי המופעים השנה קשורים לנושא "מטר על מטר". בכל מופע הוזמנה קבוצת משוררים ומשוררות צעירים וותיקים, שייקראו משיריהם בזיקה לנושא המרכזי. הנושאים שנבחרו השנה הם: חוצפה, אש קטנה, עומד בפינה ונעילה.

בין המשוררים המשתתפים השנה: שמעון אדף, רוני סומק, ישראל אלירז, ארז ביטון, מאיה בז'רנו, נסים קלדרון, שז, טוביה ריבנר, אריאל זינדר, שי דותן ועוד. בכל מופע ישתתף גם מוזיקאי, שיוסיף משלו לנושא המרכזי. בין המוזיקאים המשתתפים: שלמה גרוניך, קרולינה, גבע אלון, דניאלה ספקטור, אליוט, רונית שחר ועוד.

הפסטיבל יתקיים בחללים הטבעיים של המרחב העירוני. משוררים יקראו משיריהם וישוחחו עם הקהל בחצרות מקומיות, בבתים עתיקים של תושבי השכונה, באולמות קטנים ובבתי קפה. לטענת מארגני הפסטיבל, "מרחבים אלו מאפשרים לקהל לחוש ולחוות את האווירה המקומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully