וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטוביוגרפיה של מארק טווין תצא לאור בנובמבר

אייל דץ

24.5.2010 / 12:20

לפני מותו בשנת 1910, ביקש הסופר האמריקאי לחכות מאה שנים עד לפרסום הזכרונות שהוא השאיר. בנובמבר הקרוב תפרסם אוניברסיטת ברקלי את החלק הראשון של האוטוביוגרפיה

האוטוביוגרפיה של מארק טווין תצא לאור בנובמבר הקרוב, 100 שנים לאחר מותו, כפי שביקש הסופר המפורסם. טווין הותיר אחריו5,000 דפים הכוללים את זיכרונותיו ובקשה בכתב ידו לחכות לפחות מאה שנה לאחר מותו ורק אז לפרסמם.

מי שתפרסם את האוטוביוגרפיה היא אוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה, המחזיקה בכספת את כתבי היד של טווין. האוטוביוגרפיה של טווין תפורסם כטרילוגיה, אשר תכיל חצי מיליון מילים ועתידה לשפוך אור על הסופר האמריקאי הנודע, מחברם של ספרים רבים ביניהם "הרפתקאותיו של טום סוייר" ו"הרפתקאותיו של האקלברי פין".

מארק שלדן, היסטוריון שפרסם השנה ספר על השנים האחרונות של טווין, אמר לאינדפנדנט כי האוטוביוגרפיה של טווין עשויה לצייר דמות שונה במעט של הסופר. "באוטוביוגרפיה שלו הוא מפקפק במשימות האימפריאליסטיות של ארצות הברית בקובה, בפורטו ריקו ובפיליפינים", אמר שלדן. "הוא מבקר בחריפות את נשיא ארצות הברית דאז, תאודור רוזוולט. הוא גם לא אהב את מסעות המיסיונרים באפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully