וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה זה קורה: הפרק האחרון של "24"

אייל דץ

24.5.2010 / 18:40

פרק הסיום של סדרת הפעולה המצליחה ישודר בחמש לפנות בוקר בארצות הברית ובישראל במקביל. המפיקים אמנם מבטיחים "טרגדיה" לג'ק באוואר, אולם מפתחים סרט באורך מלא

שמונה עונות של מה שנחשבת בעיני רבים כאחת מסדרות הפעולה הטובות אי פעם ייחתמו מחר (שלישי) לפנות בוקר בפרק סיום כפול. הפרק יועבר במקביל לשידורו בארצות הברית גם בשידור ישיר בישראל ב-HOT VOD בשעה 5:00 לפנות בוקר.

לקראת פרק הסיום הכפול הולכות ומתרבות הספקולציות לגבי האופן שבו תסתיים הסדרה ולגבי גורלו של כוכב הסדרה ג'ק באואר, אותו מגלם השחקן קיפר סאת'רלנד. בראיונות שהוא העניק לקראת פרק הסיום אמר המפיק הראשי של הסדרה, הווארד גורדון, כי לבאואר, שידע לא מעט טרגדיות במהלך הדרך ואיבד כמעט את כל האנשים הקרובים לו, צפויה עוד לפחות טרגדיה גדולה אחת לפני שהסדרה תרד מהמסך.

רק בסוף חודש מרץ השנה הודיעה רשת FOX באופן רשמי כי מדובר בעונה האחרונה של הסדרה, זאת לאחר חרושת שמועות בנושא שהתנהלה במשך כמה שבועות. על פי אתרי הבידור בארצות הברית, הסיבות לביטול הסדרה נעוצות בעלותה (חמישה מיליון דולרים לפרק), הרייטינג המידרדר (הסדרה איבדה 16% מכמות הצופים שלה בעונה הנוכחית) ועייפות החומר של הצוות בכל הנוגע לתסריט המורכב.

סאת'רלנד עצמו אמר בעקבות ביטול הסדרה כי המהלך היה מוסכם על כל הצדדים והוסיף כי הוא מצפה עתה לגרסה הקולנועית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיים קריירה מפוארת. קיפר סאתרלנד ב-"24"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"24" נחשבת לסדרה פורצת דרך בשל הקונספט החדשני שלה, שבמסגרתו כל פרק הוא למעשה שעה ביממה והעונה עצמה נמשכה 24 פרקים באופן קבוע. עלילת הסדרה נסבה סביב היחידה ללוחמה בטרור שפועלת במסגרת שירותי הביון האמריקאים כדי לסכל איומים שונים, מהתנקשות במועמד שחור לנשיאות ארצות הברית ועד פגיעה באזרחים באמצעות טרור כימי וביולוגי.

במרכז הסדרה עמד הסוכן ג'ק באואר ולצידו דמויות משנה מהיחידה וכן מהממשל האמריקאי. בישראל שודרה הסדרה בתחילה בערוץ 10 ולאחר מכן ברשת הכבלים. הסדרה זכתה להצלחה רבה ובלא מעט פרסים, ובהם אמי וגלובוס הזהב.

"24", פרק הסיום, מחר (שלישי), 5:00 בבוקר, HOT VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully