וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרולינג סטונס: "צ'רלי ווטס לא עוזב את הלהקה"

עינב שיף

24.5.2010 / 14:57

הלהקה הכחישה את עזיבתו של המתופף את ההרכב, שבדיוק שב למקום הראשון בטבלת מכירות האלבומים עם ההוצאה מחדש ל-".Exile on Maint St"

הרולינג סטונס מכחישים את הדיווחים שטענו כי צ'רלי ווטס, מתופף הלהקה, יעזוב אותה בקרוב. הלהקה הוציאה היום (שני) הודעה רשמית מטעמה בה היא אומרת כי לא היו לדברים, שמקורם בדיווח מאתר חדשות מוזיקה אוסטרלי, שום בסיס וכי ווטס ממשיך עם הלהקה כרגיל.

"בניגוד לפרסומים המפוברקים והמוטעים שהופיעו באתר מוזיקה זניח באוסטרליה, אנחנו רוצים להבהיר שהמתופף צ'רלי ווטס לא עזב את הרולינג סטונס", אמר דובר מטעם הלהקה. "צ'רלי מרואיין על ידי התקשורת לצורך קידום הפרויקט האחרון של הלהקה, הרי-אישיו של 'Exile on Main St.' והסרט אודות האלבום שייצא בדי.וי.די".

הלהקה שבה למקום הראשון בטבלת בטבלת המכירות של האלבומים באנגליה, לראשונה זה 16 שנים. "ווטס יהיה עם הלהקה מאוחר יותר היום, ויחגוג יחד עם שאר חברי הלהקה את ההעפלה של האלבום לפסגת טבלת המכירות", הוסיף הדובר.

הרולינג סטונס. GettyImages
לא משחררים אף אחד. הרולינג סטונס/GettyImages

השמועות על עזיבתו של ווטס החלו כבר לפני כ-8 חודשים, אז נטען בתוקף כי המתופף אינו רוצה לצאת לסיבוב הופעות עולמי עם הלהקה, אולם הוא הכחיש. עם זאת, הדיווחים הרבים בעולם על עזיבתו הביאו ככל הנראה את הלהקה לשחרר הודעה מוקדמת ככל האפשר כדי לעצור את השמועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully