וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלמה ארצי לא הטיל וטו על המחזמר משיריו"

עינב שיף

24.5.2010 / 15:19

לאחר שגורמים בתיאטרון הקאמרי טענו שהזמר הביא לדחיית הבכורה של המחזמר "לילה לא שקט", המבוסס על שיריו, הכחישו כל הנוגעים בדבר - כולל ארצי עצמו - את הטענות

מאבק חריף פרץ היום (שני) בין שלמה ארצי לתיאטרון הקאמרי. זאת, בעקבות דיווחים כאילו הזמר הוא זה שהטיל וטו על המחזמר "לילה לא שקט", אותו מביימת יעלי רונן עבור הקאמרי והיה אמור לעלות ב-1 ביוני.

מקורות בהפקה תמהו על ההאשמה של ארצי וטענו כי הזמר העניק מנדט בלתי-מותנה לבמאית, שאפשר לה ללהק את השחקנים ולבצע את החזרות ללא התערבותו. אלא שלאחר שהמנהל האמנותי עמרי ניצן צפה במימים האחרונים בחזרות ולא היה מרוצה, התבקש עתה ארצי לתרום מזמנו בחזרות למופע.

"בשיטה שרונן עובדת, כשהתסריט נבנה תוך כדי עבודה, זה ממילא לוקח זמן", אמר גורם המקורב להפקה. "רונן ביקשה מארצי שלא יתערב והוא הסכים באופן נדיר. אז הוא אשם שהמנהל האמנותי והמנכ"ל לא מרוצים?".

רותי מרום, אשת יחסי הציבור של ארצי, מסרה בתגובה כי הזמר "לא הטיל וטו ולא עצר את המחזמר בקאמרי שמבוסס על שיריו. כל ההחלטות בקאמרי נלקחות אך ורק על ידי המנהל האמנותי עמרי ניצן והמנכ"ל נעם סמל".

בתיאטרון הקאמרי מיהרו להכחיש גם הם שארצי היה מעורב בדחיית מועד עלייתו של המחזמר: "ראינו חזרה, עמרי ואני, והחלטנו לתת לבמאית עוד 20 ימים", אמר המנכ"ל נעם סמל לוואלה! תרבות. "אמרנו שנצא ב-1 ביוני ולא קרה כלום, כי בסך הכל אנחנו כותבים מחזה מקורי ולא מעבדים מחו"ל ושלמה, לפי ההסכם המקורי, עובד עם השחקנים. שלמה לא בעסק הזה של הדחייה, אנחנו עובדים בשקט ואפילו עכשיו שלמה עשה איתם חזרה. אני יכול לגלות גם שכל הכרטיסים אזלו ופתחנו הצגות נוספות באוגוסט. הצלחנו לעשות 'חום יולי אוגוסט'."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully