וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ישראל יוצא לדרך

אייל דץ

25.5.2010 / 10:00

להקת ורטיגו תפתח את הפסטיבל בביצוע של יצירתה "לידת הפניקס" ברחבת תיאטרון ירושלים. כמעט מחצית מ-48 אלף הכרטיסים שהוצעו למכירה לאירועי פסטיבל כבר נמכרו

פסטיבל ישראל יוצא לדרך. להקת ורטיגו תפתח הערב (שלישי) את הפסטיבל בביצוע של יצירתה "לידת הפניקס" ברחבת תיאטרון ירושלים. המופע, שיתבצע על רקע מיצג אור שעוצב על ידי קבוצת "טילט" הצרפתית, יהווה את יריית הפתיחה לפסטיבל שיארח במשך 18 ימים כ-100 מופעים בהשתתפות כ-1000 אמנים מלהקות והרכבים בולטים מהארץ והעולם. בין השאר יופיעו להקת המחול של שן וויי מארה"ב, להקת טנגו קינסיס מארגנטינה, להקת ביל.טי.ג'ונס מארה"ב, הרקדן והכוריאוגרף הבריטי ממוצא בנגלדשי אקראם חאן, התיאטרון העירוני של וילנא ותיאטרון הדרמה והמוסיקה מטיבליסי.

עוד בטרם החל הפסטיבל, כבר נמכרו אל המופעים השונים כ-22 אלף כרטיסים, שהם כ-45% מכלל הכרטיסים שהוצעו למכירה.
הפסטיבל, שייערך עד ה-11 ביוני, יתקיים ב-20 אתרים שונים בירושלים וכן מחוצה לה - במודיעין, בדימונה ובחולון, שם יתקיים בשיתוף עם המדיטק פסטיבל ישראל לילדים.

בנוסף, יתקיימו מספר מיני פסטיבלים במסגרת הפסטיבל, ביניהם אירועי "מתחת להר" (הפסטיבל האלטרנטיבי של פסטיבל ישראל) ובתוכם פסטיבל מוסררה מיקס של בת הספר לצילום מוסררה, שיציג עבודות של 100 אמנים ישראלים ובינלאומיים ברחובות ובחצרות השכונה, ופסטיבל הווידיאו דאנס הבינלאומי של בית הספר לתיאטרון חזותי בתלפיות בהשתתפות רקדנים, כוריאוגרפים, פסלים ואמני וידיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully