וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם המירוץ לככב בפרק החדש של "ספיידרמן"

27.5.2010 / 11:50

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, רשימת המועמדים לזכות בתפקיד הנחשק הצטמצמה לחמישה. השם הבולט: ג'יימי בל, הילד הרקדן מ"בילי אליוט"

מי יחליף את טובי מגוויר כספיידרמן הבא? לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, רשימת המועמדים לככב בפרק החדש במעלליו של איש העכביש הצטמצמה לחמישה.

מבין החמישה, האלמוניים יחסית, השם הבולט הוא ג'יימי בל הבריטי, שהתפרסם כילד ב"בילי אליוט", ולאחר מכן הופיע גם ב"קינג קונג". בל כבר לוהק ב-"The Adventures of Tintin" העתידי של סטיבן ספילברג ופיטר ג'קסון, כך שהתפקיד בסרט גיבורי העל עשוי להפוך אותו לשם הכי חם בהוליווד.

מי שינסו לגזול ממנו את קורי העכביש הם אלדן ארנרייך האמריקאי, שהופיע ב"טטרו" של פרנסיס פורד קופולה, פרנק דילן הבריטי, שהופיע ב-"הארי פוטר והנסיך חצוי הדם", אנדרו גרפילד הבריטי גם הוא, שאפשר לראות אותו כעת ב"במופע הפלאים של ד"ר פרנסוס" וג'וש הטצ'רסון, בן 18 בלבד, שהופיע בכמה סרטי ילדים, ובהם "המסע לבטן האדמה".

מי שיבחר את הזוכה המאושר הוא מרק ווב ("500 ימים של סאמר"), שהחליף בעצמו את סם ריימי, במאי שלושת הפרקים הקודמים. כך או כך, הפרק החדש בסדרת "ספיידרמן" צפוי להגיע לאקרנים ביולי 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully