וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הייתי מתנדבת כדי לראות מופע"

29.5.2010 / 20:46

יממה לפני המופע שלה באצטדיון בלומפילד, קיימה ריהאנה מסיבת עיתונאים בשבט צופי כפיר בתל אביב והתרשמה הן מישראל והן ממה שאנשים מוכנים לעשות כדי לראות אותה מופיעה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידיאו: לירז ליבנה)

לאחר שנחתה בישראל כבר ביום חמישי בערב, קיימה הערב (שבת) ריהאנה מסיבת עיתונאים לרגל הופעתה מחר באצטדיון בלומפילד. מסיבת העיתונאים התקיימה בשבט צופי כפיר שבשכונת נווה עופר בתל אביב, כחלק ממסע ההתנדבות שליווה את המופע של הזמרת בישראל ושבמסגרתו חילקה חברת אורנג', שבחסותה נערך המופע, כרטיסים רק לאלה מבין לקוחותיה שהתנדבו ארבע שעות בקהילה. מכירה רגילה של כרטיסים לא התקיימה.

"הילדים הרוויחו את הזכות לקחת חלק במופע וזה באמת דבר יפה", אמרה הזמרת שהגיעה לשבט הצופים כדי לתת דוגמה התנדבותית, והוסיפה: "בהתחלה חשבתי שזה נורא מוזר, כי אין מצב שאם הייתי בת 16, הייתי עובדת קשה כדי לראות מופע, אבל שמחתי לגלות שכל כך הרבה אנשים התנדבו".

על פי אנשי ההפקה, למעלה מ-13 אלף מתנדבים תרמו יחד כ-54 אלף שעות. ריהאנה, בהתאם לרוח המופע, לקחה חלק בהתנדבות והשתתפה בצביעת קירות השבט, לעיני עשרות צלמים והבזקי הפלאשים. היא הייתה חייכנית ואדיבה, ושיתפה פעולה עם התקשורת, ונוכחותה הזוהרת בלטה במיוחד על רקע השכונה הקטנה בפאתי העיר. כשנשאלה איך ההרגשה להיות כוכבת עולמית ולזכות לכזו תשומת לב אמרה בחיוך: "זו הרגשה סוריאליסטית, אני פשוט נהנית מזה".

"היה מרגש לראות את ירושלים"

באשר להתרשמותה מישראל, אמרה ריהאנה: "זו הפעם הראשונה שלי פה. היה מרגש לראות את ירושלים. זו היתה חוויה מדהימה שלעולם לא אשכח". כשנשאלה מה כתבה בפתק שהטמינה בכותל המערבי אמרה: "זה ביני לבין אלוהים והקיר". כמו כן, הוסיפה: "אני אוהבת מאוד את ישראל, היה שווה להגיע לכאן. המעריצים פה נפלאים ומרגש לראות מה הם יעשו בשביל לראות אמן מצליח".

עוד לפני פתיחת מסיבת העיתונאים התבקשו העיתונאים לא לשאול את הזמרת על חייה הפרטיים, לא להעלות סוגיות פוליטיות ולא לשאול את דעתה על ביטול ההופעה של אלביס קוסטלו. אחת העיתונאיות ניסתה בכל זאת לשאול את ריהאנה בנושא קוסטלו, ושאלתה הופסקה מיד על ידי המארגנים.

כשנשאלה מה ניתן לצפות מההופעה שלה, הבטיחה הכוכבת הצעירה ש"אנחנו ניתן הופעה מלאה, עם כל השירים והרקדנים, כמו בכל מקום אחר בעולם. לא תקבלו פחות מאחרים. אני ממש מתרגשת, יהיה קשר ישיר לקהל. אני במצב רוח כיפי, אז המופע יהיה ברוח זאת".

לבסוף בחרה ריהאנה להעביר מסר למעריציה: "תחיו את חייכם, ונצלו מהם את המיטב. תהיו מי שאתם, ואל תפחדו לבטא את הייחודיות שלכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כבר לא בת 16 (אלא בת 22)

ריהאנה, בת 22, נחשבת לאחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם. בין להיטיה - "Disturbia", "Don't Stop The Music" וכמובן להיט הענק "Umbrella", שאף נבחר לשיר העשור במצעד של 102FM בישראל. בפברואר 2009 עלתה ריהאנה לכותרות בהקשר שלילי דווקא בעקבות התקרית האלימה, שבה הותקפה על ידי בן זוגה דאז, המוזיקאי כריס בראון. בראון הורשע בשל התנהגותו במסגרת עסקת טיעון. לאחר עשרה חודשי שתיקה הוציאה ריהאנה את "Rated R", אלבומה הרביעי. סיבוב ההופעות שמלווה את האלבום יסתיים מחר עם הופעתה בתל אביב.

סט ליסט משוער של המופע

המופע יארך כשעה וחצי, וריאנה צפויה לבצע את מיטב להיטיה. בין השירים בהופעה:

Russian Roulette
Hard
Shut Up and Drive
Disturbia
Rude Boy
Hate That I Love You
Rehab
Unfaithful
Te Amo
Please Don't Stop The Music
S.O.S
Take A Bow
Wait Your Turn
Live Your Life
Run This Town
Umbrella

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully