וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון: גרמניה זכתה, ישראל במקום ה-14 בלבד

השיר "Satellite" של לנה בת ה-19 כבש הלילה (שבת) את הפסגה בקלילות עם 246 נקודות והבטיח לגרמניה זכייה שנייה בתולדותיה. הראל סקעת איכזב עם 71 נקודות בלבד וסיים במקום ה-14, אך קיבל את ההפסד ברוח טובה: "זה רק ספורט"

רויטרס

(באדיבות הערוץ הראשון, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

גרמניה היא המנצחת הגדולה של האירוויזיון שהתקיים הלילה (שבת) באוסלו. השיר "Satellite" של הזמרת לנה הגיע למקום הראשון עם 246 נקודות והעניק לגרמניה זכייה ראשונה מאז 1982 ושנייה בסך הכל בתולדותיה. הראל סקעת, הנציג הישראלי, קיבל 71 נקודות בלבד, ושירו, "מילים", סיים רק במקום ה-14.

המדינות היחידות שהעניקו לישראל ציון גבוה הן פינלנד והולנד שפירגנו לה בעשר נקודות, ואף מדינה לא כיבדה אותה בדוז פואה (12 נקודות). ישראל עצמה חילקה לרומניה שמונה נקודות, לרוסיה עשר נקודות ולארמניה 12.

סקעת קיבל את ההפסד ברוח ספורטיבית. מיד לאחר פרסום התוצאות הוא אמר כי "אני גאה ומאושר. הבאנו כבוד אמנותי לישראל. זו היתה חוויה כייפית. נהנתי מכל רגע. זה רק ספורט". סקעת סיים שני מקומות מעל אחינועם ניני ומירה עוואד, שייצגו את ישראל בשנה שעברה. עם זאת, שני יוצאי "כוכב נולד" הקודמים שנשלחו לאירוויזיון הגיעו למקומות גבוהים ממנו - שירי מימון סיימה במקום הרביעי ובועז מעודה במקום התשיעי.

הזוכה הגדולה, לנה מאייר-לנדרוט, הידועה בשם הבמה לנה, בסך הכל בת 19, אבל נחשבת אחת הכוכבות הגדולות בגרמניה, וסומנה מזה שבועות כמועמדת בולטת לזכות.

באופן אירוני, את המקום השני תפסה טורקיה, המדינה שיש לה את התפוצה הגדולה ביותר בגרמניה. את המקום האחרון, למרבה המבוכה, תפסה בריטניה, שמעפילה אוטומטית לתחרות בשל היותה אחת הספונסריות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully