וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולנוען הצרפתי איוון אטאל יגיע לישראל

1.6.2010 / 9:53

השחקן והבמאי, יליד תל אביב הידוע בעיקר כבן זוגה של שרלוט גינצבורג, יחזור לביקור מולדת לרגל הקרנת סרטו "חטיפה" בפסטיבל הקולנוע הצרפתי. גינצבורג, נכון לכרגע, תישאר בפריז

שרלוט גינצבורג עוד לא מגיעה לישראל, אבל לפחות בן הזוג שלה כן: היום (שלישי) נודע כי הקולנוען הצרפתי איוון אטאל, חברה לחיים של גינצבורג ואבי שני ילדיה, יהיה אורח של פסטיבל הקולנוע הצרפתי, שיתקיים בסינמטקים ברחבי המדינה מה-14 ביוני. אטאל נולד בתל אביב לפני שהיגר לצרפת, כך שהוא מכיר את המדינה היטב. נכון לכרגע, גינצבורג תישאר בפריז ולא תתלווה אליו.

מעבר לייחוסו המשפחתי, אטאל עומד גם בזכות עצמו, והוא ידוע כאחד מאנשי הקולנוע המוערכים בצרפת. בין השאר, הוא ביים את הסרטים הרומנטיים "אשתי השחקנית" ו"נשואים עם ילדים", שבהם כיכבה גינצבורג. כמו כן, הוא עושה חיל גם כשחקן במולדתו, והשנה היה מועמד לסזאר על הופעתו ב"חטיפה", שהקרנת הבכורה הישראלית שלו תתקיים במסגרת הפסטיבל. אטאל הוא גם אחד השחקנים הצרפתים החביבים על המלהקים ההוליוודיים, והספיק להופיע ב"מזימות זרות", "שעת שיא 3" ו"מינכן".

כמו כן, פורסם היום כי נוסף על אטאל, יגיע לפסטיבל גם לוקה בלוו, הבמאי הבלגי של "חטיפה", ומי שעמד בתחילת שנות האלפיים מאחורי "הטרילוגיה של לוקה בלוו", שלושה סרטים עטורי שבחים שזכו להפצה מסחרית גם בישראל.

חוץ משני אלה, יגיע לביקור נוסף בישראל גם אלכסנדר ארקדי, במאי יהודי-צרפתי ותיק המרבה לעסוק בסרטיו בנושאים יהודיים. ארקדי כבר ביקר בארץ פעמים רבות וגם ביים בה את הסרט "כולם אהבו את לורה", שבו השתתפה יעל אבקסיס. כפי שפורסם בעבר, נוסף על השלושה יגיעו לפסטיבל גם לורן טיראר, במאי סרט הפתיחה שלו, שובר הקופות "החברים של ניקולה", וגם תסריטאי הסרט גרגואר ויניירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully