וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מוזיקאים מחרימים את אריזונה בשל חוק ההגירה החדש

עינב שיף

2.6.2010 / 4:38

חשבתם שרק ישראל נענשת על דרכיה? רייג' אגיינסט דה מאשין, סוניק יות' וקנייה ווסט הם בין האמנים שלא יופיעו במדינה, עד שחוק ההגירה מעורר המחלוקת במדינה לא ישונה

מוזיקאים בולטים בארצות הברית הודיעו כי יחרימו את מדינת אריזונה ולא יופיעו בה, בשל חוק ההגירה שהתקבל בה באחרונה. על פי החוק, המשטרה רשאית לבקש מכל אדם ברחוב תעודות אשר יוכיחו שאינו מהגר בלתי חוקי ואם לא יוכל לעשות כן - תהיה זו עילה למעצר.

"חלקנו גדלנו על פרופיל גזעי, אבל החוק הזה לוקח את הנושא לשפל חדש", כתב זאק דה לה רושה, סולן רייג' אגיינסט דה מאשין באתר המחאה, thesoundstrike.net. "אם מדינות נוספות יילכו בעקבות החוק הזה, אנחנו עלולים לחזור לעידן שלפני זכויות האזרח. החוק הבלתי צודק הזה התקבל על ידי אותו ממשל שסירב להכיר ביום מרטין לותר קינג כיום חג לאומי".

בין הלהקות שהצטרפו עד כה למחאה נמצאים, לצד רייג', סוניק יות', קנייה ווסט, סייפרס היל, מאסיב אטאק, קונור אוברסט (ברייט אייז), ג'ו סטריאני, סרג' טנקיאן (סיסטם אוף א דאון), הבמאי מייקל מור ולהקת טניישס די של השחקן ג'ק בלאק.

חוק ההגירה החדש מעורר סערה בקרב אמנים זה זמן רב, כשמוזיקאים כמו ריקי מרטין ושאקירה ניסו להפעיל את השפעתם על הפוליטיקאים המקומיים ולהביא לתיקון החוק, אולם עד כה ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully