וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הביקוש: הופעה נוספת לדבנדרה בנהארט בישראל

אייל דץ

2.6.2010 / 11:35

מארגני ההופעה הודיעו על קיומה של הופעה נוספת של מלך הפריק-פולק ב-17 ביוני במועדון הבארבי בתל אביב. גבע אלון יחמם

הופעה נוספת לדבנדרה בנהארט בישראל: עקב הביקוש הרב לכרטיסים להופעתו של זמר בישראל, הודיעו היום (רביעי) המארגנים על קיומה של הופעה נוספת. ההופעה השנייה תתקיים יום לאחר ההופעה הראשונה, ב-17 ביוני במועדון הבארבי בתל אביב, היום בו תתקיים בישראל הופעתו של הזמר אלטון ג'ון.

את שתי הופעותיו של בנהארט בישראל יחמם הזמר גבע אלון. מפיקי המופע הם שרוליק איינהורן ושחף שוורץ, שהפיקו את המופע הקודם של בנהארט בישראל, כמו גם את הופעותיהם של רג'ינה ספקטור, טוויילייט סינגרס, גאטר טווינז ומארק אלמונד בישראל.

בנהארט בן ה-29 מגיע לישראל כשהוא מוכר בהרבה משהיה בשנת 2006, השנה בה הופיע כאן בפעם הראשונה. בשנה שעברה הוציא בנהארט את "What Will We Be" המצוין, אלבומו השביעי שנכלל בין 200 האלבומים הנמכרים בארצות הברית עם יציאתו וזכה גם לדירוג גבוה בטבלאות המכירה באירופה. בנהארט קידם את האלבום בסיבוב הופעות מצליח, שכלל פסטיבלים עתירי קהל, אולם באחרונה שבר את רגלו ונאלץ לבטל את הטור. כעת הוא מחדש את הופעותיו כשאחד מתאריכי הסיבוב עוברים בישראל.

בנוסף להצלחת אלבומיו (הבולטים שבהם הם "Nino Rojo" ו-"Smoky Rolls Down", שכלל את השיר "Shabop Shalom", שנכתב בהשראת הביקור בישראל), בנהארט נחשב לאבי תנועת הפריק-פולק בעשור האחרון, שכללה מוזיקאים כמו האנימל קולקטיב, ג'ואנה ניוסום ועוד. בנהארט אף ערך אוסף שהציג את המוזיקאים הבולטים בז'אנר בשם "Golden Apples At The Sun".

דמותו של בנהארט, יליד יוסטון שעבר עם אמו לאחר גירושיה מאביו לוונצואלה, עוררה עניין רב בעולם בשל הנאיביות שבשיריו והשקפת העולם ההיפית בה התהדר. לצד עיסוקו במוזיקה, בנהארט הוא גם אמן המציג תערוכות רבות בתחום האמנות הפלסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully