וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרויקט "דקה דרום" בפסטיבל קולנוע דרום

עינב שיף

2.6.2010 / 21:49

בתחרות הסרטים באורך דקה זכה הסרט "שכנה" של נעמה בוצר במקום הראשון ובפרס בשווי אלף שקלים. במקום השני: "על גגות תל אביב" של יובל בן יעקב

פסטיבל קולנוע דרום הכריז על הזוכים בפרויקט "דקה דרום", פרויקט של מכללת ספיר ובו סרטים באורך דקה המבטאים את משמעות המושג "דרום" על פי זווית הראייה של היוצר. הסרט הזוכה במקום הראשון הוא "שכנה" שיצרה נעמה בוצר, שזכתה במענק של אלף שקלים. "מדובר בסרט חכם ורגיש, עם עומק תרבותי ויכולת בוגרת של התבוננות פנימית על הניגודים המורכבים בדרום", נימקו השופטים את זכיית הסרט העוסק בקיבוץ הסמוך לעיר עזה.

במקום השני (500 שקלים) זכה יובל בן יעקב על סרטו "על גגות תל אביב", אותו תיארו השופטים כ" סרט שנון, חכם ומצחיק ובו אמירה גרוטסקית על המתח בין המרכז לפריפריה". הזוכה במקום השלישי (הפרס: מנוי לסינמטק שדרות) הוא עמית מהללאל על סרטו "דקה שדרות". במקום הרביעי זכה הסרט "פרח" של רון פלדמן ובציון לשבח זכה הסרט "דרך צהובה של ליהיא בנימין.

פסטיבל שדרות יינעל מחר (חמישי) בהענקת פרסים לסרטים הזוכים בתחרות הסרטים הדוקומנטריים של הפסטיבל ובהקרנה חגיגית של "פעם הייתי", סרטו המדובר של אבי נשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully