וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאובמה פגש את מקרטני

עינב שיף

3.6.2010 / 9:18

נשיא ארצות הברית התפנה מעיסוקיו כדי להעניק את פרס גרשווין היוקרתי לחבר הביטלס לשעבר, שמצידו פלירטט עם הגברת הראשונה ועקץ את הנשיא בוש

סר פול מקרטני זכה להרבה טקסים ופרסים מיוחדים בחייו, אבל אמש (רביעי) הוא זכה להגיע לעוד מעמד שמעטים היו בו לפניו: מקרטני קיבל מידיו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, את פרס גרשווין למוזיקה פופולרית, פרס המוענק על ידי ספריית הקונגרס למוזיקאים בשלוש השנים האחרונות. לאחר זכיותיהם של פול סיימון וסטיבי וונדר, מקרטני הוא המוזיקאי הלא-אמריקאי הראשון לזכות בפרס.

אובמה מעניק למוזיקאי פול מקרטני את פרס גרשווין. Alex Brandon), AP
מקרטני מקבל את הפרס מידיו של אובמה/AP, Alex Brandon)

"לקבל את הפרס היה מספיק טוב", אמר מקרטני בנאום קבלת הפרס שלו, "אבל לקבל אותו מהנשיא...הנשיא אמר שאנחנו עומדים בפני קשיים במספר חזיתות, אבל אני רוצה שתדע אדוני הנשיא, שלמרות שיש לך קשיים רבים להתמודד איתם, מיליונים תומכים בך". לאחר מכן עבר מקרטני לגברת הראשונה, מישל אובמה, שישבה בשורה הראשונה. "יש שיר שרציתי לבצע במשך זמן רב בבית הלבן", אמר מקרטני, שעבר לבצע את "מישל". לאחר מכן, שב מקרטני לבמה כדי להודות לספריית הקונגרס על הפרס ועבר לעקוץ את ג'ורג' בוש: "אחרי שמונה השנים האחרונות, נהדר שיש נשיא שיודע מה זה ספריה" , אמר מקרטני.

מקרטני עם אובמה בבית הלבן. Alex Brandon, AP
מפרגן לבעל, מפלרטט עם האישה . מקרטני עם אובמה/AP, Alex Brandon

מעבר לקבלת הפרסים, הערב כלל ליין אפ הופעות נדיר ובו דייב גרוהל מהפו פייטרס שביצע את "Bands on The Run" של ווינגז (אותו ביצע כבר לאוסף של רדיו 1 של ה-BBC), ג'ק ווייט שביצע את "Mother Nature’s Son" והרבי הנקוק שביצע את "Blackbird" עם קורין ביילי ריי. גם אלביס קוסטלו הופיע באירוע וביצע את "פני ליין". מופיעים נוספים היו הג'ונאס בראדרס, אמילו הריס וג'רי סיינפלד, שניסה לנתח במונולוג למה התכוון מקרטני בשורה מתוך "I Saw Her Standing There", "היא היתה רק בת 17/אתם מבינים למה אני מתכוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully