וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה 6 חוזרים

עינב שיף

6.6.2010 / 10:00

להקת הרגאיי בדרך לאלבום שלישי, עם "כל יום מחדש", סינגל ראשון שנבחר על ידי מעריצי הלהקה. בראיון, מסביר סולן ההרכב איזה שינוי נעשה בהרכב ומה הוא מתכוון לעשות בהופעה באושוויץ

יח"צ - חד פעמי

חברי להקת התקווה 6 לא באמת ידעו איזה שיר הם ירצו להוציא כסינגל ראשון מתוך אלבומם השלישי שאמור לצאת. כפיתרון, הם פנו ל"חבר החמישי" ברביעייה, הקהל ובמפגש מצומצם במועדון האוזןבר בתל אביב, שכלל 60 ממעריצי הלהקה שזכו בהגרלה, נבחר "כל יום מחדש" שיוצא היום (ראשון) לרדיו.

"הקהל בסופו של דבר יודע הכי טוב", אומר סולן הלהקה עמרי גליקמן. "הוא מרגיש את הדברים בצורה הכי אובייקטיבית ואמיתית. הרגשנו שזה נכון ללכת איתם, עם הקהל שמלווה אותנו כך שכל משפחת התקווה 6 תהיה שותפה לתהליך".

לא פחדתם שהטעם שלהם לא יביא לכם את הלהיט שאתם צריכים?

" אני לא יודע אם זה יעבוד או לא, אבל גם אם אנחנו היינו בוחרים לא בטוח שזה היה מצליח. מה שבטוח הוא שהיה כיף"

מה עוד מיוחד באלבום הזה עבורכם?

"זו הפעם ראשונה שאנחנו מפיקים אלבום שלנו מוזיקלית ללא מפיק חיצוני. החלטנו שזה הזמן שלנו לפרוש כנפיים ונורא כיף לעשות את זה. התחושה היא שמדובר ביצירה שהיא שלנו באופן טוטאלי והתוצאה היא מעולה לדעתנו"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
התקווה 6. עדי פרץ,
רוצים לחזור לפשטות. התקווה 6/עדי פרץ

את האלבום הקליטו חברי התקווה 6 באולפנים של קיבוץ העוגן ("עוד אין לנו כסף לג'מייקה", מתבדח גליקמן), בידיעה ששנה וחצי אחרי שהאלבום השני ("אפרוקליפטוס") לא הצליח לייצר את הבאז של אלבום הבכורה, הם חייבים ליצור אלבום שיביא להם שוב להיטים כמו "גאידמק", "לילה לבן" ו"אם אפגוש את אלוהים".

"אני לא אגיד לך שלא חשבנו על הנושא הזה", אומר גליקמן. "למרות שמבחינת המכירות שני האלבומים נמכרו אותו הדבר, זה נכון שהיו לנו פחות להיטים, אבל זה מובן – 'אפרוקליפטוס' היה אלבום קשה יותר כי הלכנו בו רחוק מאד מבחינת הפקה מוזיקלית. פה, חזרנו להתחלה והלכנו על משהו פשוט יותר, שיזכיר את איך שהיינו בהתחלה. אנשים ששמעו אותו אמרו לנו שהם מרגישים שזו באמת התקווה 6".

רגע לפני שהכל קורה, הלהקה גם תסמן אירוע מיוחד ביומנה: ב-16 וב-17 ביוני התקווה 6 תשתתף בפסטיבל החיים שייערך באושוויץ בפולין ותהיה להרכב הישראלי הראשון שמופיע בפסטיבל בשלוש שנות קיומו. "מעבר לסמליות, זו נראית כמו חוויה גדולה", אומר גליקמן. "אנחנו ננסה להראות פנים שונות לצד הישראלי, בימים האלו זה נראה לי חשוב".

"תנו לצה"ל לנצח"?

"לא לא, לא נבוא עם סטיקרים, אבל נבוא עם המוזיקה שלנו וננסה להעביר את המסר דרך השירים. נקווה שאנשים יחייכו. אנשים מחייכים באושוויץ זה לא משהו שרואים הרבה".

התקווה 6 - תאריכי הופעות

20.6 - "פלורה" ברחובות
25.6 - "דימס" בכפר בינון
9.7 - "חורשתא" בעמק יזרעאל
23.7 - בארבי ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully